MagnusW Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) HVis jeg setter inn en mod-ship, kan jeg da spille NTSC (er det ikke det det heter da ?) spill, og ikke bare PAL? Endret 1. februar 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det spørs hva slags ship du mener, seil-ship, fiske-ship eller krigs-ship? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Mener du trenger en spesiell kabel mellom maskinen og skjermen ellers blir NTSC-spill bare svart-hvitt. Kabelen kan kjøpes hvor som helst, Elkjøp, komplett, overalt de selger video/tv-ting. Advanced SCART..er det det den heter? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Det spørs hva slags ship du mener, seil-ship, fiske-ship eller krigs-ship? aehahe vær så snill, ikke så mye bedre selv du.. du refererer vel til skip? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dessuten må vel TVen også støtte NTSC. Selv får jeg ikke noe bilde når jeg prøver å kjøre NTSC-spill på min chippa xbox. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Veit ikke det, vi hadde en rimelig gammel TV (kjøpt i Norge) som jeg kunne spille modda PS1-spill på. Bare kjøpte en sånn utvida SCART-kabel så funka det som bare det. Må selvsagt ha SCART-inngang på TV'n da, men det har vel de fleste TV'ene laget etter 1990? Endret 5. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tv en vi har i kjellerstua er 10 år gammal og har 2 scart kontakter.,... Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det spørs hva slags ship du mener, seil-ship, fiske-ship eller krigs-ship? aehahe vær så snill, ikke så mye bedre selv du.. du refererer vel til skip? Du må tåle en dårlig spøk da? heahe Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Viss du skal bruke noe dashboard så trengs ikke denne kabelen , viss du støtter ntsc er lett og finne ut gå på f.eks dc++ og last ned et prog som heter Enigmah Video Selector V2 viss du bruker f.eks Evolution X som dashboard så leggger du dette programmet under apps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå