Gå til innhold

Samsung sgh E700 - infrarød link

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har noen problemer med den infrarøde linken på min nye Samsung sgh e700, da dette er noe nytt for meg... Er det mulig å overføre bilder fra telefonen til datamaskinen på denne måten? og isåfall; hvordan? - da jeg forøvrig prøvde å overføre bilder fra pc til telefon fikk jeg også feilmelding, hva gjør jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare prøvd på bærbar men:

-gå på kontrollpanel og sette på infrarød..

-finne bildet på telefonen..

-velg send via infrarød

-legge den foran infrarød porten til pcen.

-klikke "motta" på pcen når det kommer opp forespørsel om man vil motta bilde fra telefonen.

-vente til overføringen er ferdig :)

har selv en nokia 7650 og da funker det perfekt

(ps: jeg har ikke fått til, eller sett hvor, man kan sende fra pc til telefonen.. hadde vært kjekt men med nokia fungerer det med nokia pc suite)

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Hmmmmmmmm, høres rart ut. Med min SX1 var det ingen problemer. Mulig at de bildene du prøver å sende er feil format for telefonen. Skaff deg et program hvor du kan gjøre om bildene til 128*160 pixler så de passer bedre til telefonen og tar mindre plass. Hvis du aktiverer IR på PC skal det bare være å sende rett over fra telefon, ingen problemer for meg hvertfall. Men det beste er allikevel å skaffe deg samsung PC suite med usb kabel, er det enkleste og kjappeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...