Onkel Kompost Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 G'aften. Så nettopp på den fine oversikten over Symbian telefoner du finner HER, og må må innrømme at jeg føler en visst lyst og en spire til en higen etter en av de Fujitsu (FOMA) telefonene som er avbildet der, nærmere bestemt den FOMAen med modellnr. F2051. Er det noen som vet noe mere om denne, og om den i det hele tatt blir å SE i Norge? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hviss ikke kan du jo bestille den fra utlandet også... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm godt poeng der Normann, men dette krever da at jeg må faktisk sette meg inn i hvilke webshops som er bra i utlandet (eller Ebay), i tilegg til å gå flere strafferunder med tollvesenet. Men det er muligens verdt det da... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hva er det som er så spesiell med den mobilen? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er en 3G-telefon, helt sikkert kun for det japanske markedet. Støtter ikke GSM 900/1800/1900. Men du kan jo bestille deg en dummy da Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hva er det som er så spesiell med den mobilen? synes nå bare den så litt nice ut jeg. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Samsung D-700 ser fin ut men ble ikke den stoppet/trukket tilbake?? Eller tar jeg feil? Den hadde funket fint i nettet her hjemme ihvertfall + at det er et kjent merke som selges i Norge. Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har fujitsu noen mobiler for salg i det hele tatt i norge? Har ikke hørt om det Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Samsung D-700 ser fin ut men ble ikke den stoppet/trukket tilbake??Eller tar jeg feil? Den hadde funket fint i nettet her hjemme ihvertfall + at det er et kjent merke som selges i Norge. Den hørte jeg ble trukket tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå