The Rock Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har en P4 som jeg kjører på 1.65 volt er det for mye. Boxed vifte 2,4 Ghz. Temb Load 46,5 Grader Idle 33-34.. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Håper på svar.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke for mye, brukbar temp også. Ikke gå over 1.7V over lengre tid. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Kjører min Vcore på 1.56 volt. Trur det er standard settings. Man skal være forsiktig med å justere denne spenningen for mye opp, forstår heller ikke hensikten. Endret 1. februar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Man skal være forsiktig med å justere denne spenningen for mye opp, forstår heller ikke hensikten. Uhm.. hensikten er vel helst å få en overklokket cpu til å kjøre stabilt. Jeg kjører en P4 NW [email protected] på 1.7V. Har aldri hatt problemer med stabilitet, dog litt varmere enn din da. Tror det skal gå greit med den spenningen du bruker (spesielt med den temp'en). Lenke til kommentar
lodott Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har kjørt min på 1,65V siden jeg fikk den ca 2 år siden. (P4 1,8@2,5). Burn...regner med du ikke har boxedvifte? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vel nei. Har en swiftech mc462 kjøler. Svær klump. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvor justerer man på vcore? får bare overklokket 2ghz@2,4 om jeg tar mer starter maskinen plutselig på nytt i det jeg starter et spill. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Man skal være forsiktig med å justere denne spenningen for mye opp, forstår heller ikke hensikten. Uhm.. hensikten er vel helst å få en overklokket cpu til å kjøre stabilt. Jeg kjører en P4 NW [email protected] på 1.7V. Har aldri hatt problemer med stabilitet, dog litt varmere enn din da. Tror det skal gå greit med den spenningen du bruker (spesielt med den temp'en). Dette kan dere ikke forlange at jeg skulle skjønne. The Rock har jo postet denne tråden under Hovedkort, Prosessor og minne. Dersom han har snakket om overklokking så har han sikkert postet denne tråden under Overklokkeing. Dersom det er overklokking dere snakker om så er jo denne posten totalt peilpostet. Endret 1. februar 2004 av John Kr Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) For å runde av og komme til saken: Nei, så lenge du holder deg under 1.7V og har god nok kjøling er det bra slik du har det! Endret 1. februar 2004 av atrax Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Bah, edita du da Endret 1. februar 2004 av rlz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå