tantacirkus Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei! Jeg lurte på om det finnes noen programmer som gjør at jeg kan klokke prossesoren min i Windows? Jeg kjører XpPro og en AMD 3000+. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hva slags hovedkort ? Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Asus A7V600 Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Du kan sjekke her om hovedkortet ditt støtter ClockGen :-) EDIT:Er litt treig... Det er vel ikke støtte for VIA chipsett i det prog. Endret 1. februar 2004 av Fiesta Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg tror ikke det gjør det!! Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Noen andre som vet om noe annet? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Her! Btw: hvorfor klokke fra Windows? Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Slipper jeg å gå inn i BIOS hver gang!! Altså simpelten fordi jeg er lat!! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Slipper jeg å gå inn i BIOS hver gang!! Altså simpelten fordi jeg er lat!! Kanskje vi skal ta ditt eksempel, og drite i å svare på slike poster - bare fordi vi er late On topic: Skal du klokke fra Windows med programmet jeg linket til, trenger du Abit-hovedkort med µGuru-teknologi. Sånn generelt trenger du vel nForce-hovedkort for å kunne klokke fra Windows, om jeg ikke tar helt feil. Endret 1. februar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå