SG3001 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen som har testa The Simpsons Road Rage? Bra eller dårlig? Ser at det er mange som selger dette til 350 penger. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Nei, nei, nei Har testa det et par ganger... Aldri mer. Ikke kast bort penger på det. 350 "penger"? Endret 1. februar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har hørt at det suger. Ikke si "350 penger" Det heter 350 kroner. Lenke til kommentar
Hotmale Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har det. Det er en tro kopi av Crazy Taxi. 1 level 10-15 biler. Det eneste morsomme er noen av kommentarene. konklusjon: Nei, spillet er ikke bra. OG absolutt ikke verdt 350kr. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Da bruker jeg heller de 350 grunkene på en ny sesong Simpsons på DVD. Men det koster litt mer gryn. Mer igjen for lappene. Har lite kronasjer likevel. Hasta la vista. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Da anbefaler jeg heller Hit'n'Run eller hva det heter. Det er ganske kult, GTA med Simpsons. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Da anbefaler jeg heller Hit'n'Run eller hva det heter. Det er ganske kult, GTA med Simpsons. Det er et morsomt spill, men litt ensformig. Nesten alle oppdrag dreier seg om enten å plukke opp noe som faller ut av en bil eller plukke opp ting før tiden løper ut. Og det blir man litt lei av etter hvert. Men for å si litt om det positive: 1. Typisk Simpson humor, som er et stort pluss 2. Skuespillerne i fra serien har også stemmene i spillet 3. Stor by som du kan utforske Endret 2. februar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det eneste moro med Hit & Run er å utforske Springfield, høre homers vitser og.....umm...kan ikke komme på mer Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hit and Run er vertfall verdt pengene kontra Road Rage.... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Road Rage er ganske tamt ja.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Da anbefaler jeg heller Hit'n'Run eller hva det heter. Det er ganske kult, GTA med Simpsons. Det er et morsomt spill, men litt ensformig. Nesten alle oppdrag dreier seg om enten å plukke opp noen som faller ut av en bil eller plukke opp ting før tiden løper ut. Og det blir man litt lei av etter hvert. Men for å si litt om det positive: 1. Typisk Simpson humor, som er et stort pluss 2. Skuespillerne i fra serien har også stemmene i spillet 3. Stor by som du kan utforske Enig i det, blir fort ensformig, men det er et bedre valg hvis man må ha et Simpsons spill. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Var veldig artig i starten, med Homer..men så ble det som sagt her veldig ensformig..ikke verdt pengene Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Hmmm. Kanskje det var Hit'n'run jeg mente. Man bliver så forvirret. Det var det Grand Theft Homer opplegget jeg mente ja.... I am so smart - S-M-R-T! (Den blir aldri gammel...) D'oh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå