frosjo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg fikk problemer med inntsallering av NortonAV2004 og gikk inn i registeret for å fjerne innslag fra Norotn og Symantec. etter dette vill ikke maskinen starte etter reboot, jeg får kun meldingen at jeg mangler C:\WINDOWS\system32\config\system . Jeg får også beskjed om at jeg muligens kan ordne dette med å bruke XP CD'en som boot og benytte reprasjonsverktøyet der. Jeg har nå startet reprasjonsverktøyet, men har ingen ide om hvordan jeg skal bruke det til å ordne problemet. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg ordner dette med verktøyyet eller på andre måter uten å måtte reinnstallere (clean) XP? F. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Den filen som mangler er registret. Du kan jo prøve en Repair Install, det installerer alt på nytt men du beholder alle innstillenger og programmer. Lenke til kommentar
frosjo Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ok, flott, dette høres ut som det jeg trenger. Hvordan gjør jeg en repair innstall fra XPbootCD'en. Er det et av alternativene der når den starter, eller er det noe jeg starter fra reparasjonsverktøyet? Endret 1. februar 2004 av frosjo Lenke til kommentar
frosjo Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 aah, fant ut av det ja... Blir spennende om det funker! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå