ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hallo. Etter at jeg la inn PowerStrip igår kveld og skulle logge på igjen etter at jeg hadde restarta, så ville ikke maskinen gjøre noe. Alt sto bare helt stille og maskinen tenkte ikke en gang. Prøvde igjen i dag morges og hadde samme problemet, men jeg klarte da å komme meg inn i Task Manager for å se om pcen virkelige gjorde noe. Og det gjorde den, men jeg aner ikke hva Nå er jeg til informasjon GRUNDIG lei Windows pi**et.. Noen som har en løsning? ahpadt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Start maskinen i sikkerhetsmodus F8 og gå til systemgjenoppretting og skru tiden tilbake et par dager Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Start maskinen i sikkerhetsmodus F8 og gå til systemgjenoppretting ogskru tiden tilbake et par dager Stilig.. *prøve etterpå*. Hvis det ikke funker tar jeg fly over til USA og tenner på huset til Billy Boy :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis det ikke funker tar jeg fly over til USA og tenner på huset til Billy Boy Hvilket av de? Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Dette er for latterlig. Hadde det vært Bill Gates feil dersom du hadde knust PC-en din med en slegge også? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Dette er for latterlig.Hadde det vært Bill Gates feil dersom du hadde knust PC-en din med en slegge også? Ja. Fordi han lager SIKKSYKT ELENDIG FORP*LT OS JEG KLIKKER!!!!! *caps* Gjennomretting hjalp heller ikke, og jeg nekter å formatere... Hvis dette er for latterlig så hjelp meg heller istedet enn å bare sitte der.. Endret 1. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis det ikke funker tar jeg fly over til USA og tenner på huset til Billy Boy Hvilket av de? Alle Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du klokka skjermkortet så kan det hende at det ble klokket så mye at Windows ikke klarer å starte ordentlig. Er det ikke en sånn pin på skjermkortet ala BIOS som du kan resette innstillingene til gpu. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jau, høres vel mer ut som en hardware-feil dette her. Hvis ikke så er det i det minste PowerStrip sin feil - så jeg tenker vi utsetter husbrenningen på ubestem tid Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hva med 2 kilo potet ? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) hva med 2 kilo potet ? Endret 1. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 hva med 2 kilo potet ? Joda Jeg har faktisk aldri overklokka skjermkortet mitt, og jeg har ikke gjort noen hardwareendringer i det tidsrommet hvor pcen funka og ikke funka. Aner ikke hva som er galt nå Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ta reparering med XP-CDèn da...... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Dette er for latterlig.Hadde det vært Bill Gates feil dersom du hadde knust PC-en din med en slegge også? Ja. Fordi han lager SIKKSYKT ELENDIG FORP*LT OS JEG KLIKKER!!!!! *caps* Gjennomretting hjalp heller ikke, og jeg nekter å formatere... Hvis dette er for latterlig så hjelp meg heller istedet enn å bare sitte der.. Skyld ikke på Billie. Jeg har aldri problemer med w2k, de gangene jeg har hatt feil, har jeg selv forårsaket dem. Hva er powerstrip? Er det et tweak-prog til skjermkort? Kommer du inn i sikkermodus? I så fall kan du prøve å avinnstallere det programmet, eventuellt klokke ned skjermkortet, hvis det er overklokket av det progget du satte inn. Høy klikkefaktor hos posterne her gir ikke mye lyst til å hjelpe. Men lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå