kate Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hey you all Har vært her på forumet en del i det siste og legger merke til at jeg er "gammel" i forhold til de fleste her, og i tillegg et underrepresentert kjønn. Svimlende 24 år og kvinne. For ikke å snakke om hvor patetiske lite jeg vet i forhold til 80 % av forumets medlemmer, he,he.... Men jeg lurer på hva andre her syns om alders-gjennomsnittet og sånn. (enda helg) Kate Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Velkommen til Forum, vi trenger flere jenter/damer her Ps. Du har passelig fin alder.... Endret 1. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Masse småfisker på Off Topic, endel mellomstore, og et fåtall hvaler. EDIT: ^^^ Ja. "Hva har du på deg akkuratt nå?", etc. Endret 1. februar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er ein tråd som tek opp gjennomsnittsalder litt lenger nede, der ser du ivertfall aldersfordelinga her på forumet. (av dei som har stemmt ivertfall) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Masse småfisker på Off Topic, endel mellomstore, og et fåtall hvaler. EDIT: ^^^ Ja. "Hva har du på deg akkuratt nå?", etc. Lenke til kommentar
kate Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Velkommen til Forum, vi trenger flere jenter/damer her Ps. Du har passelig fin alder.... Tuuusen takk ! Lenke til kommentar
kate Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 EDIT: ^^^ Ja. "Hva har du på deg akkuratt nå?", etc. svar : lakk og lær, eller var det hatt og fjær ? Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snittalderen er vel sånn rundt 19/20 år vil jeg tippe. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 sånne som meg som trekker den opp Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snittalderen er vel sånn rundt 19/20 år vil jeg tippe. Noe i den duren, muligens ned mot 18-17 (Is this the part where i come with a seriously childish and/or perverted statement?) Velkommen til forumet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hey kate. Velkommen til forumet. 24 er en fin alder. Blir 24 i april. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Blir 16 i april... Er vel med på å dra snittet litt ned jeg da, kan jeg tenke meg... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg blir 17 i mai, så jeg ligger vel kansje akkurat under gjennomsnittet (muligens) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei og velkommen til forumet. Gjennomsnittsalderen på forumet kan du finne ut her. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Men så skal det jo sies at den grafen ikke gir noe uttrykk for hvor aktiv en medlem er... det finnes jo en del fjortiser jeg vil kalle for hyperaktive. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du holder deg da unektelig sprek DrDoogie Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei og velkommen til forumet.Gjennomsnittsalderen på forumet kan du finne ut her. Ikke så fort nå. Der er det snakk om gjennomsittsalderen på de som er innom søppel og som har giddet å svare. Altså ikke nødvendigvis ett representativt utvalg. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke så fort nå. Der er det snakk om gjennomsittsalderen på de som er innom søppel og som har giddet å svare. Altså ikke nødvendigvis ett representativt utvalg. Men, tar du en titt gjennom forumet, slår det gjennomsnittet deg som særlig urimelig? Hovedvekten ligger på dem mellom 14-18, med resten fordelt fra 19 og oppover.. Ikke nødvendigvis et representativt utvalg, nei, men ikke så langt fra sannheten heller. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg er 25 og føler meg av og til litt gammel her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg