Jennifer Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har "bestilt" en blank logo, men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke den slik at jeg fjerner logoen. Den går ikke "på plass" slik en vanlig tlf ville gjort. Jeg har Lg G7100. Hjelp... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er ikke den for å fjerne operatør logoen da? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jo en blank logo fjerner "netcon GSM" "Telenor" osv...kansje du må bestille logo spessielt for LG telefoner? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jo en blank logo fjerner "netcon GSM" "Telenor" osv...kansje du må bestille logo spessielt for LG telefoner? tror jeg også, men vet ikke om det finnes... Har sett man må bestille spesielt for nokia, se og siemens, men har aldri sett for lg... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Finnes det en slik tjeneste for P900? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Finnes det en slik tjeneste for P900? tror da det... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Wap inn på http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Wap inn på http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp Virker den bare på p900? Prøvde med g7100... Da kom det "ukjent innhold" bare... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har ikke lg samme muligheten som samsung? samsung-mobiler kan jo fjerne logoen uten å betale noe? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har ikke lg samme muligheten som samsung?samsung-mobiler kan jo fjerne logoen uten å betale noe? Skulle tro det... Etter hva jeg har hørt er det samme fabrikker som produserer Samsung og LG. Samsung og LG er jo VELDIG like... men noen som vet en side man kan fjerne det gratis for samsung da?? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hvis man har samsung går det jo an å fjerne logoen manuelt. ved å gå innpå et par menyer.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) EDIT: JEg vet jo åssen jeg gjør det.. Endret 1. februar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 har ikke prøvd det på samsung, men vet det går an.. viss du går innpå skjerminnstillinger eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ja husker det nå.. hadde helt glemt at det er bare å velge tekstposisjon på bakgrunnsbilde og velge av. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) hæ...? Endret 1. februar 2004 av Tanya Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hæ...? Du kan fjerne operatør logoen på samsung, ved hjelp av å gå inn på noen menyer Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Men det er egentlig ikke en operatøg logo for du kan jo ike f.eks. bestille nye og sånt.. Men man kan ta bort teksten der det står F.eks: NetCom Søn 01 Feb 04 19:50 Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 fint om du kunne sagt hvordan.. kan hende det er noe lignende i g7100.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 synes det blir så "tomt" på skjermen uten jeg dah..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå