magnus85 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 HVa skal jeg se etter? Har aldri handlet bærbar før, så der har jeg ingen ting å fore med. Men for å si det sånn, så har jeg denne pr idag: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10809521 Jeg vil ha en bærbar som er i likhet eller bedre enn denne. Min første prioritet er skjerm, som jeg slipper å sitte rett foran pc`n men kan bevege meg litt på siden av skjermen og fortsatt se hva det står. Jeg sitter mest på internett og kobler pc`n opp mot IR og bluetooth. Har et internt nettverk hjemme med tp-kabler. Lurer på om det er noe vits i å ha trådløst nettverkskort. Om noen kan hjelpe meg\komme med innvendinger hadde det vært kjempefint. på forhånd takk! Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 zeptoer fint, men det er også dell.. Anbefaler en Dell Inspirion 8600.. den er fin til "all-round" bruk, hvis man ikke har problemer med å bære rundt på en lappis på 3 kilo, da... Vil legge til at dette er en "desltop-erstatter", og er i så måte ikke ultra-mobil.. Men fin er den! Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ser at dette med Intel® Pentium® M processor, hva er dette for noe egentlig? Hvorfor heter det M? Dell Inspiron 8600 er litt i det drøyeste laget. Får du noe billigere? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hvis du tar en titt på det emnet som er pinna i dette forumet så kan du lese om de forskjellige prosessorene. Endret 1. februar 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå