funkweb Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hei, jeg fikk brent ned en spill fra en venn. Hvis vi skal spille mot hverandre i battle.net så går det ikke. Pga. 2 samme serial nummer. Men nå som jeg har installert spillet, hvordan skifter jeg til et annet serial nummer ?, isteden for å installere på nytt med annet serial nummer. Endret 1. februar 2004 av funkweb Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vet ikke om det er mulig. Men det jo bare å ta vare på savinger, replays osv, og installere på nytt Går fort! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ja, det tar bare et par min å installere på nytt. hvis ikke, tror jeg du finner en cd key changer et sted.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 veldig rakt å reinstallere så det er vel det raskeste alternativet ja By the way så heter det Regin of Chaos...ikke Chaos of Regin Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du kan sikkert bytte cd-key under regedit Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 By the way så heter det Regin of Chaos...ikke Chaos of Regin Hvis vi skal være helt korrekte så heter det vel Reign of Chaos? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 By the way så heter det Regin of Chaos...ikke Chaos of Regin Hvis vi skal være helt korrekte så heter det vel Reign of Chaos? Det er jo det han sa jo... Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 By the way så heter det Regin of Chaos...ikke Chaos of Regin Hvis vi skal være helt korrekte så heter det vel Reign of Chaos? Det er jo det han sa jo... Nei, han måtte bare rette på at fyren skrev Regin istedet for Reign. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Aaaah, det så jeg ikke selv, og jeg satt og analyserte de tre ordene i rundt et halvt minutt *føle seg litt borte* Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det hele løser seg om du kjøper spillet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg