PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Uansett hvordan du lager en side så er det en side som er litt lik... Joda, det er vel forsåvidt sant. Men her er det litt mer enn LITT som er likt. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Da får jeg begynne helt på nytt nå til uken da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Da får jeg begynne helt på nytt nå til uken da Skal vel ikke mer til enn å vri litt på fargene, så er du et godt stykke på vei. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har du forslag til farger som passer da? Skal ta en titt sjølv også... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du forslag til farger som passer da?Skal ta en titt sjølv også... Har "teh hots" for rødtoner om dagen, men det er jo ikke sikkert det fungerer i dette tilfellet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vet du at det finnes en redigeringsfunksjon? Uansett så er siden din meget lik den andre siden som mikka viste til... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ser det bra ut nå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ser det bra ut nå? J*vlig farge... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Kan jo skifte vet du... Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Spør du meg SÅ BURDE du lage et helt nytt design, kanskje litt mer grafisK? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ser det bra ut nå? Ouch! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Behagelig fargevalg den siste ja. Det med "copycat" av layout, når det kommer til html/css kode, så synes jeg det kan bli vanskelig å nekte noen å fortsette med et design som likner mye på en annens. Vel å merke at ikke det er gjort med overlegg da. Er det grafiske elementer, muligens farger og slikt som er stjålet direkte, samt html/css kode, så blir det fort en negativ sak. Det er mulig, som jeg har påpekt tidligere, at bildene som "Hovedsider", "Personlig" osv med den firkanten foran blir for likt, ellers synes jeg layout er ganske standard og kan brukes etter min mening. Men det trengs bare en liten puss her og der så er den helt grei for min del Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har lyst å ha noe helt eget så jeg startet på noe nytt nå til uka.... Legger opp det gamle i mens... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Kansje jeg skal ta noe rødbrunt greier :=) Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kansje jeg skal ta noe rødbrunt greier :=) Rødbrunt er fin-fint ja Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Men er jeg velkommen til å spørre om respons når den er ferdig da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Men er jeg velkommen til å spørre om respons når den er ferdig da? Ehmmm... Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 [Off-topic] Haterhaterhater dobbelposting [/Off-topic] Luften er for alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå