PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Enig med resten her. Alt for klart inspirert. * glede seg til teh new uppa * Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du må nok vente litt PC, har gjort ferdig Alpha kanalene, men ingenting anna... eller jo - laga masse guides og tenkt litt på avstander og denslags Kanskje den tar form i løpet av veka? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har samme farger som Ihrstad ja, men ikke noe annet som er helt likt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Oppsettet, skrifttype... Poenget er at det ser så vanvittig likt ut... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har samme farger som Ihrstad ja, men ikke noe annet som er helt likt... Leste du i det hele tatt posten til Mikka...? Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 kanskje ikke helt likt, men mye som ligner veldig Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har nå gjort ein del forandringer... Hva er nå likt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har nå gjort ein del forandringer... Hva er nå likt? Hvis du kunne pekt ut disse "forandringene" så hadde det vært fint, for jeg ser ingen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ser ingen major forandringer, fremdeles alt for likt....... .... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Det er vel ikke å rippe å bruke samme farger? Opsetter da langt i fra likt... Skal fikse headeren i boksene Så er det skrifttypen, har brukt den samme som på den forrige siden da.. Var det noe mer? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 HAHA! Blunder Hva er forskjellen på din og Ihrstad's? :| Samme border, samme farger, samme oppesett, jaaada... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er vel ikke å rippe å bruke samme farger?Opsetter da langt i fra likt... Skal fikse headeren i boksene Så er det skrifttypen, har brukt den samme som på den forrige siden da.. Var det noe mer? Sida i seg sjøl er veldig, veldig lik! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Nå ser ikke jeg noen særlig likheter bortsett fra farge.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Greia er jo ikke at den er helt lik, men at den ser helt lik ut. Det blir som å skrive ny tekst til en sang og si at det er du som har laget sangen. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Nei, den var kanskje ikke så _veldig_ lik lenger, men nå synes jeg ikke den var like pen heller... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Nei, den var kanskje ikke så _veldig_ lik lenger, men nå synes jeg ikke den var like pen heller... Endret 1. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ta en titt på Ihrstad.com en gang til! Jeg har eit ganske eget særpreg på sia mi da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ta en titt på Ihrstad.com en gang til!Jeg har eit ganske eget særpreg på sia mi da... Kan forstås i den retning at du ikke ser det samme som alle oss andre..? Om 10 personer ser likheter, men ikke du, hvem skal du da høre på? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg ser jo at det er likheter.... Men jeg siterer til det som FuLu skrev: " Det er eit standard design og det blir som oftest noen likheter" Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Uansett hvordan du lager en side så er det en side som er litt lik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå