Gå til innhold

www.ompet.net

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Starta i går en tråd om en liten feil i Opera som jeg i dag fant ut at var lite å bry seg om. Siden er nå slik den skal være..

Vil ha litt respons fra dere der ute....

Hva syns dere?

Noe som bør forandres? Hva bør gjørs for å få den bedre?

Klikkbar link..

Syns det ser fint ut..

- Litt enkel banner, likte den forrige (som var på den andre siden, med noen danser osv. copyright?)

- Stem knappen bør fikses i CSS

- Mouseover på linker..?

- Footer kan være hyperkobling til mailen din..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Den var behagelig å se på, men veldig enkel, og den har ikke det serpreget som Tommi & Tigern sia hadde. Mitt råd, gå tilbake til den. Kansje likke akkurat det du spurte etter, men den er mye finere.

Ellers så kan du kanskje sette en borde: 1px solid #xxxxxx på stem knappen din, så tror jeg den blir finere. (Du må selvfølgelig bytte ut xxxxxx med en passende farge)

Lenke til kommentar

Synes bare det er en dårlig versjon av ihrstad.com, jeg. :roll: Selv om layout, bakgrunnsfarge og border er SLIGHTLY forskjellig, synes jeg fortsatt den er en tanke for inspirert. Unnskyld at jeg sier det.

Når det er sagt, så liker jeg egentlig ikke blending-optionsene du har lagt på i "Ole Martins Lille Verden" heller.

Du har alt for lite marginer. Legg på en 15px eller noe sånt margin der det passer.

Flytt for all del undervalgene i menyen til venstre inn mot høyre til de står parallellt med de rektanglene i overskriftene.

Høyre og venstre side kunne godt fått mer plass. Du har for mye plass i forhold til skriftstørrelse i midtcella.

Ikke bruk hover-effekter som gjør at teksten blir større eller skifter form. I dette tilfellet blir den bold. Dette kan forskyve tekst, og bugger ofte ved at teksten forblir bold etter mouseover i IE, etter mine erfaringer.

Fargen i skrifta i header bryter litt med resten. Den er svart, mens resten er #756C4F.

Hvorfor bruker du <br> midt inne i teksten? Det er jo bare dumt. Sleng på noe marginer i stedet. Det gjør seg mye bedre og er mere lettvindt.

Lenke til kommentar
Den er ikke særlig lik ihrstad.com da!

Har bare samme border og samme farger...

+ Samme knapper (css)

+ Samme menyoverskrifter

+ Liknende menyoverskriftlayout

+ Liknende Layout

+ Samme Copyrighttekst

+ Liknende skriftfarge

+ Samme overskriftstype (bold)

+ Liknende innhold

Jeg synes det kvalifiserer til en nesten-rip.

EDIT:

Så lenge det er greit for han som driver ihrstad.com, er det greit for meg! Men hadde jeg vært deg, hadde det vært LANGT under min verdighet å rippe en side så totalt! Det er klart at du skal ta inspirasjon fra andre sider, men ikke all inspirasjonen fra én side.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Mikka: mulig det blir litt "nesten-ripp", men denne layout er jo ganske så standard, er nesten umulig å unngå. Finnes kanskje likheter, men ikke noe grunn til å forandre på noe, synes nå jeg. Og, ikke noe bilder er blitt kopiert direkte og manipulert slik vi fikk erfare tidligere her idag (offeret = Polecat)

Lenke til kommentar
Mikka: mulig det blir litt "nesten-ripp", men denne layout er jo ganske så standard, er nesten umulig å unngå. Finnes kanskje likheter, men ikke noe grunn til å forandre på noe, synes nå jeg. Og, ikke noe bilder er blitt kopiert direkte og manipulert slik vi fikk erfare tidligere her idag (offeret = Polecat)

Well.. Som sagt, synes jeg likheten er så slående at jeg selv aldri kunne finne på å legge ut noe sånt. Men det er no bare meg.

Lenke til kommentar
Well.. Som sagt, synes jeg likheten er så slående at jeg selv aldri kunne finne på å legge ut noe sånt. Men det er no bare meg.

Tjo, er kanskje litt fantasiløst og bli litt for mye inspirert av en side, og ikke finne på noe artig selv, at fargevalg og layout likner veldig mye på en annen side.. men headeren gjør det hele om til noe annet på en måte. Mulig den header saken i hver boks ble litt for likt.. ellers ser jeg ikke noe galt i designet ;)

Lenke til kommentar

Litt for rip, litt for standard.. (ikkje at eg har verdens mest orginale side... men.. om eg får i gang "teh upper" så blir den bytta ut asap :) )

Fine farger, greit oppsett, men døll banner...

Du skal derimot ikkje ta meg for veldig positiv når eg seier "fine farger" og "greit oppsett", det er jo tatt rett fra den sida som mikka refererer til lengre oppe i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...