xl Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har tenkt å skaffe meg E 700, men har oppdaget at den ikke har ALT mulig av gadgets. Men er det noen som vet om det går an å sende bilder på mail med den? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har tenkt å skaffe meg E 700, men har oppdaget at den ikke har ALT mulig av gadgets. Men er det noen som vet om det går an å sende bilder på mail med den? det går på alle nye mobiler med MMS... Lenke til kommentar
xl Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Har du noen andre erfaringer med denne telefonen, både på godt og vondt? Takker for respons Lenke til kommentar
Normann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har den ikke desverre... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Etter min mening altså ( og jeg bryr meg ikke om f.eks. bluetooth) så er dette: Vondt: Den bekreftelseslyden, hmm.. kommer ikke på noe annet jeg har irritert meg over.. Godt: Kameraet (til et mobilkamera å være), ringetonene, god respons når jeg skriver meldinger og går i menyer ( merket at på C62 står det please wait mesteparten av tiden,hvis du har på engelske menyer ,det står vel noe annet på norsk) , selv om mange påstår at menyene er rare synes jeg de er flotte bortsett fra at f.eks. det å spille in lyd gjør man inne på ny mms... Liker denne mobilen veldig godt, har hatt den i to uker og kan ærlig si at det er den mobilen jeg er mest fornøyd med.. P.S. les erferinger på amobil sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå