FuglFøniks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har begynt å like tanken av vannkjøling, men vet ikke helt om jeg orker alt styret. Blir kabben tung? Nå for tiden har jeg bare et miditower fra Lepont, det holder kanskje ikke? men ihvertfall, åssen type vannkjølings system dere kan komme opp med, gir mest for penga? Budsjett: Vet ikke helt jeg.. 3 til 4k? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Ac cuplex cpu blokk Ac cuplex NB blokk Ac cuplex Gpu blokk Eiheim 1048 Evo 240/360 (360 hvis du har plass) 120mm vifte. Radiator grill Hvilken som helst tank (hint:aquatube eller aqujainject)) Slanger ( Tygon, Kuryama) ++ Kabinettet blir tungt med vannkjøling ja... Men det går fiint og bære når du skal på lan osv osv Endret 1. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
koks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Se på Asetec WaterChill pakken. Som vannkjølings-nybegynner ble jeg meget fornøyd med denne Radiatoren er såpass stor at den vil ta opp ca. 3-3,5 cdrom-brønner i høyden, så om den passer til kabinettet ditt vet jeg ikke - spørs litt hva annet som er der også Det er hvertfall en fordel å få plassert den slik at du får sugd inn kaldluft gjennom radiatoren. Kabinettet blir litt tyngre enn med luftkjøling, men ikke så ekstremt (max 1kg tyngre vil jeg tippe) Endret 1. februar 2004 av koks Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) lag sjøl sparer mang tusen EDIT: å da får du den som DU vil.. å da kan du lage den slik at du får bedre kjøling Endret 1. februar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har et Lian Li aleminium og det veier 1/3 med vannkjøling enn det et chieftec veier med luftkjøling Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har et Lian Li aleminium og det veier 1/3 med vannkjøling enn det et chieftec veier med luftkjøling Kan jo ha noe med kabinettet å gjøre det da men det er klart en cpu ribbe veier en hel del den Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 lag sjøl sparer mang tusen EDIT: å da får du den som DU vil.. å da kan du lage den slik at du får bedre kjøling Å lage vannblokker i Danger Den RBX og Whitewater klassen er VANSKELIG og du må ha veldig godt utstyr tilgjengelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå