abcde Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hei Er det noen som kan gi meg en detaljert beskrivelse av hvordan jeg demonterer en Zepto 4100/CL50? Har prøvd, men slet litt med det ene hjørnet (øverst til venstre...) Endret 1. februar 2004 av abcde Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kan du forklare litt mer hav du skal? Er det og ta av det bakre dekselet du mener? eller er du alerede ned under tastaturet og den plata? Lenke til kommentar
abcde Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hei Får ikke av det bakre dekselet. Den sitter ekstra godt fast bak til venstre. (når pcen står vanlig foran deg) Vil også gjerne vite hvordan jeg får av tastaturet osv Takker for svar:) Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Den bakre plast platen er festet likt på høyre og venstre side. Hvis du ser etter, er det et lite flatt skrujern spor rett over utblåset fra vifta på høyre siden og et på venstre på samme sted, ta et passe stort jern og brett ut og opp, den er festet på en måte som en L innunder. Så tar du kanten bortover i front forsiktig, der er det mange små hemper av noe slag, de løsner når du tar rett opp. da løsner den pent bortover og du ser veldig godt de 2 små skruene bak som holder tastaturet. det dyttes litt bakover så det løsner forand, og kan tas opp, OBS en ledning mitt under, denne må kobles vekk hvis du skal ta det helt av. Etter det er det ikke mye jeg har prøvd og skru løs, for det er en heldekende plate under hele tastaturet mange skruer her og der. Er det noe spes du har planer om under der? Ikke sikkert garantien din vil holde hvis du demonterer enda mer. Alle skruene har slik blå loktite sak på seg så det merkes om skruene har vært ute. Endret 1. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
abcde Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Tenkte bare jeg skulle ta meg en titt:) Men det høres jo litt stress ut... Tusen takk for svar ihvertfall. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vell det er ikke mye og se under der, forde den plata dekker så mye Ikke noe stres etter du har ftt den av 1 gang, da går det lett neste gang, men som sakt ikke mye og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå