Gå til innhold

Dårlig sleeving eller feilvare?

Anbefalte innlegg

Hei, har gått til innkjøp av en av disse, bare den typen med blå LED-vifte istedenfor papst viften. Det er sleeving på ATX-kontakten, som er ganske vanlig på nye strømforsyninger. Men jeg reagerte på hvor dårlig de har gjort det. Den er kun festet med strips, ikke med sånn krympestrømpe. Og den ene enden er ikke festet inne i strømforsyningen men derimot 5 cm utenfor. Så man kan se alle kablene som kommer ut fra strømforsyningen, mens 5 cm så går alle kablene som skal til ATX kontakten inn i sleevingen, som er stygg og flisete i den ene enden (som kun er festet med en strips) til ca 5 cm før kontakten, der den også kun er festet med en strips, og er stygg og flisete. Skal ikke dette gjøres bedre, har jeg fått et mandagseksemplar, eller er det generelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en topower strømforsyning liggende hvor sleevingen er gjort på akkurat samme måte. Min FSP300 strømforsyning kom uten sleeving, og jeg prøvde å ordne det selv. Det var alt annet enn enkelt, og jeg vurderte faktisk å gjøre det på samme måten med strips og slikt. Elfa har dårlige krympestrømper... ;)

Lenke til kommentar
jeg har samme psu med samme dårlige sleeving, men jeg bryr meg ikkeno særlig.. det ser bedre ut enn den gamle chieftecen uten sleeving i det hele tatt..

Sant det, men likevel så synes jeg de kunne ha brukt litt mere tid på dette.... hvis du frks ser på noen av Thermaltake`s sine psuer så er noen av dem helt ferdig sleevet. Da synes jeg det blir litt "sisteliten" opplegg med denne psuen. 700 spenn for en 350 watter er jo ikke lite...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...