flashcrw Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hei folkens ! Jeg holder akkurat på å montere et Waterchill vannkjølings-sett på et pc-prosjekt jeg holder på med. Jeg ser at etter jeg har montert kjøleblokken på CPU så "buler" det ut under hovedkortet. I følge monteringsanvisningen så skal man skru til man får motstand, d.v.s. helt ned. Det virker som det er litt for mye press her. Er det noen som har erfaring med dette, og om det har noen betydning? Takk på forhånd....... Endret 1. februar 2004 av flashcrw Lenke til kommentar
Akise Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg har WaterChill. Er du i tvil om noe ikke sitter skikkelig, så ikke start maskinen før du hvet det er helt bra. Sier det av erfaring med defekte skjermkort. Disse ble "bulet" eller bøyd litt og dette tålte de tydeligvis ikke! Ikke start om du er i tvil.. Edit: skriveleif Endret 1. februar 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Man skal ikke trenge å stramme så hardt at kortet "bender" noe særlig,det holder å stramme til blokka sitter fast.Stram til kortet nesten begynner å bende litt,da sitter det. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hørtes litt rart ut at kortet skulle bøye seg, Har selv skrudd så langt skruene går, og ingen problem med det, men vis kortet ditt bøyer seg, så bør du nok slakke skruene til det er beint igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå