Gå til innhold

Far Cry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelige greier d dr! jg prøvde først MP demoen og kunne spille spillet glatt med max detaljert grafikk og effekter, med høy oppløsning(oppt1600*1200) Men SP demoen ville nesten ik starte, pluss jg fikk masse rosa artifacts på skjermen. merk min maskinvare: p4 3ghz 512ddr og Ati9800Pro Uedition levert av Sapphire. Konge kort i alle krevende spill :yes: Hva kan være galt, har DX9b og de nyeste driverene fra Ati :yes: Som sagt, MP virka kjempe med høy fps, SP gitt til Sa**n med kanskje 10-20 i fps, og det var ikke på max grafikk engan + Rosa Artifacts(merk kjermkort ik overklokket)

Hva er galt :angry:

----yamahaR1 1000cccc :love: ----

Lenke til kommentar
Merkelige greier d dr! jg prøvde først MP demoen og kunne spille spillet glatt med max detaljert grafikk og effekter, med høy oppløsning(oppt1600*1200) Men SP demoen ville nesten ik starte, pluss jg fikk masse rosa artifacts på skjermen. merk min maskinvare: p4 3ghz 512ddr og Ati9800Pro Uedition levert av Sapphire. Konge kort i alle krevende spill :yes: Hva kan være galt, har DX9b og de nyeste driverene fra Ati :yes: Som sagt, MP virka kjempe med høy fps, SP gitt til Sa**n med kanskje 10-20 i fps, og det var ikke på max grafikk engan + Rosa Artifacts(merk kjermkort ik overklokket)

Hva er galt :angry:

----yamahaR1 1000cccc :love: ----

For det første så har ikke Far Cry MP (beta) AI'en kjørende. Dette tar en del cpu kraft. Det er ikke like mange modeller på banene. Det er mange fiender på banene som er lastet på en gang i SP demoen. Jo flere polygoner på skjermen på en gang jo tregere vil spillene gå.

Far Cry har store problemer med å vise spillet bra når du har Anti Aliasing akrivert, har du deaktivert det?

Lenke til kommentar

Merkelig, prøvde igjen nå.... nå med 4.2 Catalyst ins.....

Ikke noe bedre nå heller, men vent tenkte jeg... I andre spill har jeg opplevd at det kan bli lagg pga for lav oppløsning, så jeg tenkte jeg kunne prøve 1280x1204, og gjett hva:-D

Far Cry, du er en perle for mitt øye...

Lenke til kommentar

Specsene mine står i profil. Jeg har blant annet 9800Pro kort, og sliter med dette spillet. Jeg liker å spille i 640x480 oppløsning med masse anti-aliasing, men jeg fikk ikke antialiasing til å slå seg på i dette spillet, og så bare lagger det. Det så kult ut, men de må få gjort noe med maskinkrav.

Lenke til kommentar
Merkelige greier d dr! jg prøvde først MP demoen og kunne spille spillet glatt med max detaljert grafikk og effekter, med høy oppløsning(oppt1600*1200) Men SP demoen ville nesten ik starte, pluss jg fikk masse rosa artifacts på skjermen. merk min maskinvare: p4 3ghz 512ddr og Ati9800Pro Uedition levert av Sapphire. Konge kort i alle krevende spill  :yes:  Hva kan være galt, har DX9b og de nyeste driverene fra Ati  :yes: Som sagt, MP virka kjempe med høy fps, SP gitt til Sa**n med kanskje 10-20 i fps, og det var ikke på max grafikk engan + Rosa Artifacts(merk kjermkort ik overklokket)

Hva er galt  :angry:

----yamahaR1 1000cccc  :love: ----

For det første så har ikke Far Cry MP (beta) AI'en kjørende. Dette tar en del cpu kraft. Det er ikke like mange modeller på banene. Det er mange fiender på banene som er lastet på en gang i SP demoen. Jo flere polygoner på skjermen på en gang jo tregere vil spillene gå.

Far Cry har store problemer med å vise spillet bra når du har Anti Aliasing akrivert, har du deaktivert det?

Jeg har deaktivert allt av slike krevende saker. Mn spillet lagger, det lagget mindre hos en kamerat av meg med ett ti4200 kjermkort. Tror jg har litt driverproblemer. :dontgetit:

neeii :scared: artifacts, pcn ryker...

Lenke til kommentar

gansek morsom, den der stunt banen

hvis det er slik en kan legge til altmulig, kan en vel bare legge til resten av spillet når det kommer ut?

er det i det hele tatt lovlig å legge til biler, som er med i fullversjonen, men ikke i demoen?

da burde det vel være en haug med SP modder ute allerede, til denne demoen?

en kan vel også modde en MP versjon som virker med denne demoen?

Lenke til kommentar
gansek morsom, den der stunt banen

hvis det er slik en kan legge til altmulig, kan en vel bare legge til resten av spillet når det kommer ut?

er det i det hele tatt lovlig å legge til biler, som er med i fullversjonen, men ikke i demoen?

da burde det vel være en haug med SP modder ute allerede, til denne demoen?

en kan vel også modde en MP versjon som virker med denne demoen?

det kan vel ikkje vere ulovleg å legge til baner som ikkje hører til det orginale spelet. det er jo det som er vitsen med mapeditor.

men vist du legg til alle banene og sånt som er på heile spelet, så vil jo du (pirat) kopiere spelet, sjølv om du har alt med untak av banene lovleg i demoen (det vil jo og komme eindel fikser på spelet når det kjem ut+ ein del andre moglegheiter på f.eks grafikk instilinger ol.)

når det gjelder og legge til f.eks biler som er med i heile spelet, så har dei vel bare lagt eit skin av ein bil som ser utsom (heilt nøyaktig lik vist du spør meg) ein av dei som er i spelet utanpå den orginale bilen. dei har ikkje forandra noko på selve bilen (trur eg). så dette trur eg er lov.

eg trur ikkje at det er ulovleg å lage ein mp mod. men eg reknar med at dette vert for tid krevande, med tanke på at det kjem ein mp demo snart. og den skal jo leggast inn på samme mappa som sp demoen er på.

Lenke til kommentar
og den skal jo leggast inn på samme mappa som sp demoen er på

waY :w00t:

hvor har du denne informasjonen fra? har du flere good kilder med info?

har du dato på MP demoen? (trodde den skulle komme i disse tider)

det ligger no ei mappe som heiter multiplayer på demoen. den kan kanskje gi eit hint.

mp demoen kjem mest sansynleg i begynnelsen av mars. det einaste som er sagt er at den skal komme ca 1 mnd før far cry vert gitt ut.

den beste sida å finne info er vel den offisielle sida sjå også på forumet der, der kan du finne mykje info. ei anna bra side er far cry headquarters der du blant anna kan finne mange filer til nedlastning.

vil nevne at det kom ut ein ny trailer idag! den ligger på den offisielle sida

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...