Shotgun Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sinnsvakt rart, for det gikk "helt" glatt på min p4 1,4 ghz, 256rdram (pc800) og et gecube radeon 9600xt (ligger vel på sånn 30-50 fps, som for meg er helt spillbart .. jeg spiller på 1280x1024 med alt på nest høyeste .. sinnsvakt rart, jeg bruker altså standard 4.1 drivere) Rart... Men jeg er litt spesiell sånn. Er det det aller minste rykk, så setter jeg ned på kravene. Kan ikke fordra å spille et spill som ikke glir 100% Sånn som kravene til spill er i dag, ender det med at jeg må kjøpe meg nytt grafikkort ganske snart. Men det spørs vel om jeg får lov av finansministeren. Lenke til kommentar
terminatorDUDE Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 jeg hadde ingen problemer, men jeg hadde en liten krangel med directX 9.1b for og få det til og fungere.. Men for et bra spill, her er det masse nytt, og det at folkene ( compen ) samarbeider om og flanke og osv i skogen, var utrolig kult. Gleder meg skikkelig til full versjon, da skal jeg kjøpe det med engang Lenke til kommentar
Z1mz Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Høres rart ut ja. Kjører det fint på 1280*1024 med alle settings på very high med et Connect 3d Radeon 9800 pro. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Høres rart ut ja. Kjører det fint på 1280*1024 med alle settings på very high med et Connect 3d Radeon 9800 pro. Folk har dog forskjellige definisjoner på fint Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) jeg kjører det riktig nok ikke på max, men jeg kjører det langt i fra på det laveste. jeg har bare radeon 9500 non pro. jeg har amd 2500 + og 512 mb dritt RAM. Det går helt fint her! Endret 4. februar 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 "Today the Office from Crytek (Developers from Farcry) was searched by the police. The police confiscated some computers. The reproach. They used stolen software. Theres no statement atm from Crytec." Virker som om det kan bli utsatt dette spillet også..usikkert det hele.. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 kilde? off, antitrust? (noen der som har hatt tilgang på kontorene til utviklerene av hl2?) Da får jeg bare kaste meg på noe stort noe... rollespill? kontor? Dette kom ikke som noe sjokk... det var liksom for nærme...... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kilde: http://gamershell.com/news_BFarCryBDevStudioRaided.shtml Håper inderlig ikke at dette fører til enorme usettelser Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Skuffende start på året må jeg si..bare utsettelser Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg måtte bare prøve demoen. Skuffa. Farger og texture var helt fucka. Så har jeg bare et 8500 kort også da. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Demoen gikk ganske bra hos meg..2Ghz, 512RAM, Geforce Ti4600...spilte med 1024 og medium på alt...ingen fisker i vannet da, men..regner med at fullversjonen går mye bedre Lenke til kommentar
magneto Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette spillet går ikke ann å spille engang. Hakker seg avgårde hele tiden. Jeg har ikke alt på Very High heller. Har også kun 1024*768.. Har ikek så sykt med RAM akkurat, men jeg gir opp på denne demo'en nå altså.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Dette spillet går ikke ann å spille engang. Hakker seg avgårde hele tiden. Jeg har ikke alt på Very High heller. Har også kun 1024*768.. Har ikek så sykt med RAM akkurat, men jeg gir opp på denne demo'en nå altså.. Du burde fint kunne spille det på 1024*768 med alt på Very High med dine specs... Så det er nok ikke demo'en sin feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Hos meg går demo'n veldig laggy! På nestn dårligste oppløsning og detaljer. Men har et Gf Ti4800 da... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jeg har samme problemet som deg, texturene ser helt fucka ut...teksturene viser ikke riktig farge...du som har Radeon 8500 kortet...jeg tror spillet har problemer med enkelte kortene. Har forresten selv en Matrox Parhelia. Støttes spillet Surround Gaming? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) "Today the Office from Crytek (Developers from Farcry) was searched by the police. The police confiscated some computers. The reproach. They used stolen software. Theres no statement atm from Crytec." Virker som om det kan bli utsatt dette spillet også..usikkert det hele.. Sakset fra Blue's News: "The management of Crytek is grateful for the diligence of the German Police Department concerning protected software and fully cooperated in every way. As a software devloper [sic], Crytek is always interested in properly obtaining and utilizing third party software. Development of the eagerly awaited Far Cry was only delayed for three hours while police cleared the matter with Crytek and it's management staff. Despite false allegations that have appeared in various media and forums, no inventory or personel [sic] were affected in any way. Crytek would like to assure its fans that completion of Far Cry remains on track." Altså, er nyheten om at det er funnet piratkopiert programvare hos Crytek bare BS. Uanmeldte kontroller av bedrifters programvare er nå blitt ganske så vanlig, noe som vi kan takke BSA for. Endret 6. februar 2004 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Huff of huff! Dette må da bedres i fullversjon.... Eneste mulighet for og spille spillet er på 1024x768 med alt på very high...!:-( Og jeg har som sagt et Radeon 9800XT fra ASUS!!!:-O Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 For å komme tilbake til trådstarters og andre ATI-korteieres problemer: Sakset fra www.farcry.ubi.com/demo.php: "ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9" Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) For å komme tilbake til trådstarters og andre ATI-korteieres problemer: Sakset fra www.farcry.ubi.com/demo.php: "ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9" 3.9... Har Omega basert på Catalyst 4.1.... Men en skulle jo tro at en ny "driver" skulle være bakoverkompitabel med eldre driver's funksjoner.... Vet jo at dette ikke alltid er tilfelet som eks NVIDIA 52.16 til 53.03...... Men uannz, dette har de sikkert fixet til realease av full version...! Endret 7. februar 2004 av Zvinx Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Alt på very high med 1024*768 Fiskene svømmer å koser seg og fuglene skyter jeg ned i hopetall Har Gainward Ti4200 128MB xp2500 og litt mer Rått spill synes jeg og sand boggien gikk jo helt opp til Radar anlegget Endret 10. februar 2004 av halnes1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå