Zvinx Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Hallo, er det noen som kan forstå at jeg med mitt ASUS Radeon9800XT kort ikke greier og kjøre FarCry glatt på MAX??? Altså, det så ut som nyttårs-aften!!! Endte at jeg måtte kjøre det på 1184x784 (ikke helt sikker eksakt)..... Uten AA:-( Vil tro at de har skjerpet seg virkelig til ful versjonen kommer....! Hvis noen vil ha bildet er det bare og legge inn en tråd, så skal du få det.......! EDIT: resten av pc innholder; P4PE HK, P4 2.67 ghz 533 mhz buss... vet jo at det kan ligge der, man kjører da så mange andre spill på MAX glatt, eks NFSU med 8x AA Endret 1. februar 2004 av Zvinx Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ha hørt at demoen har et problem med radeon 9800 o.l. kort, jeg har ingen store problemer med mitt 9600 pro men det går litt tregt for det. Og så må du ha catalyst 3.9 driverne installert, men jeg merka ingen forskjell når jeg bytta fra 3.5 til 3.9. Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Hmm, nei jeg bruker Omega driverene basert på Catalyst 4.1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Mye blir nok endra i fullversonen, demoen er jo ikke akkurat verson 1.0 final. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 i en av trailerene jeg har sett av FarCry...viser de at vannet er fullt av fisker og planter osv....dette var det ikke i demoen..så de har nok utelukket mye for å spare plass og for at folk ikke skal spille demoen istedenfor fullversjonen når den kommer Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Der er fisk å alt i vannet når jeg spiller ihvertfall. Men det er noe galt, så man må ikke bruke AA og AF. Jeg har 9800Pro, å kjører alt på max utenom det, å grafikken er helt rå spør du meg. Får bare håper det blir litt mer lettdrevent i fullversjonen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det er mye fisk og planet i min demo, men spillet stiller på dette automatisk i forhold til hvilken maskin du har osv... Alle bilene, båtene og haien er der også når jeg spiller, uten å måtte legge inn en eller annen mod. Spillet går forøvrig bra på 1024*768 (pleier ikke bruker høyere fordi 19" skjermen min blir uskarp på høyere oppløsningenr) med alt på very high. Ble ganske stor dropp i fps når jeg la inn watermod men er fremdeles fullt spillbart. (40fps i gjennomsnitt) Lenke til kommentar
magneto Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg føler ikke dette spillet gikk så glatt som det burde. Håper dette er pga. det kun er demo. Jeg venter til fullversjonen jeg. eller... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Sikkert bare noe demo feil. Kan jo ikke lage spill som ikke 9800xt klarer. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hmm... ingen fisker i vannet hos meg, har det bare å si med skjermkortet? mistenker CPU'en på 1.4 ghz Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Off Topic: Hvor ligger bomba som skal brukes etter man er kommet inn døra på toppen av berget?. Er det en bombe?. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Off Topic: Hvor ligger bomba som skal brukes etter man er kommet inn døra på toppen av berget?. Er det en bombe?. SPOILER : I rommet ved siden av... henrik007: Det er nok cpu'en din ja Endret 1. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
CIder Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeesus!!. Den døra hadde jeg overhodet ikke lagt merke til... Jaja,runda det nå da... Takker... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeesus!!. Den døra hadde jeg overhodet ikke lagt merke til... Jaja,runda det nå da... Takker... ikke så mye å runda akkuratt.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 På high settings så får du fisker og fugler og bilde på scopet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg prøvde å kjøre demoen av FarCry på laptopen med Ati Mobility Radeon 9000 kort... Det gikk dårlig gitt. Regnet vel egentlig med det. Har TI4200 på stasjonære hjemme, men regner med at det ikke går så bra der heller... Det kortet var jo rått engang det og. En kamerat av meg kjørte det på Nvidia5800 Ultra med xp2100+. Det hakket visst litt der og. Men som flere allerede har sagt. Bare en demo foreløpig. Dette blir helt rått når det kommer. Hvordan er multiplayer delen lagt opp? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) eg meiner å ha lest ein plass at minstekravet for directx8 "versjonen" av spillet skal vere 1.2 GHz og geforce3. mens minstekravet for directx9 "versjonen" er 2 GHz og geforce 4 ti-4200 edit: eg meiner sjølvsagt minstekravet på full versjonen Endret 2. februar 2004 av ttt Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Laptopen min er 2.4ghz, med Mobility Radeon 9000. Men det gikk ikke. Prøvde 640*480 til og med. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kommer sikkert til å bli bedre. Vi får da tro det. Men jeg sliter ikke så mye med det spillet. Har et Radeon 9600 PRO kort. 1024 Mb RAM og XP 2800+ Tror man kommer langt med litt tweak. Kan ikke ha alt på 100%, men hvis man er nøye ned å sette det opp, så synes jeg det fungerer greit. Men AA må jeg slå av, ellers er det helt bedrøvelig. Kjører med Catalyst 4.1 Ser flere som har problemer med den driveren, og det spillet. Tror det varierer veldig mye fra PC til PC? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 sinnsvakt rart, for det gikk "helt" glatt på min p4 1,4 ghz, 256rdram (pc800) og et gecube radeon 9600xt (ligger vel på sånn 30-50 fps, som for meg er helt spillbart .. jeg spiller på 1280x1024 med alt på nest høyeste .. sinnsvakt rart, jeg bruker altså standard 4.1 drivere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå