Christian86 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei, sitter med en 6600 som er en kjempe fin telefon. men den skuffer veldig på to ting. 1. når jeg snakker i telefonen er den det veldig ofte vanskelig å bli hørt og høre hva andre sier. Når jeg bytter til 6310i så er alt mye bedre. 2. Har den ikke slideshow mulighet? minner jo om 7650 hvor du må gå videre til neste slide manuelt Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Jeg har en Nokia 6600, og jeg kan ikke si at jeg har hatt problemer med talekvaliteten. Jeg synes jeg hører de jeg snakker med meget bra, og jeg har aldri hørt at de jeg snakker med har klaget over at de har hørt meg dårlig. Angående dette med slideshow mulighet, så har jeg aldri testet det, men det skal jeg gjøre. Jeg mener at dette er mulig med 6600. Endret 1. februar 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 På min telefon er dette veldig problematisk, mens på 6310i er det krystallklar ca slideshow slik at etter en tid går den videre på MMSen virket ikke på min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå