Zic0 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Noen som kunne gi meg en liten kurs om hvordan jeg skal lage databaser til min MSSQL? Jeg har en ASP server som ejg skal ha innloggings, registerings, script o.s.v, men hadde vært flotters å bruke MSSQL til å ha brukerne i . Noen som kunne hjelpe? takker på forhånd Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Sjekk w3schools Endret 5. februar 2004 av Xizor Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 har du SQL Server eller MSDE? med MSDE er det ikkje nåke administrasjon, men du kan laste ned eit omtrent like bra program som Enterprise Manager fra http://www.asql.biz/DbaMgr.shtm.. den er til SQL Server 7/MSDE 1.. SQL Server 8/2000/MSDE2000 finn du ved å trykke på enlan link der det står dbamgr 2k eller nåke sånt.. ellers, så virkar alt på samme måten som med access.. omtrent alt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 i Linux er det noe som hete phpMyAdmin som brukes til å administrere mySql-serveren... der er det ganske enkelt å redige sql-databaser. er litt usikker på om om dette finnes i m$, men det bør uansett finnes alternativer Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 http://www.aspenterprisemanager.com/ ASP.Net database administrasjon for MS SQL Server/MSDE (2000) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 den har jeg faktisk leita etter og spurt etter her før uten luck... Men er denne gratis? Må man kjøre det på en IIS 6.0 server (2003)? med tanke på .NET støtte? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som kunne gi meg en liten kurs om hvordan jeg skal lage databaser til min MSSQL? Jeg har en ASP server som ejg skal ha innloggings, registerings, script o.s.v, men hadde vært flotters å bruke MSSQL til å ha brukerne i . Noen som kunne hjelpe? takker på forhånd For å utdype, tittel sier noe og tekst noe annet.. er det Access eller MSSQL vi snakker om her? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 asp.net enterprise manager e helt gratis.. du trenge ikkje windows 2003 for å kjøre, men .Net Framework må vere installert på serveren ETTER IIS.. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Uansett så har jeg skrevet det innlegget for ca. 2 mådner siden elelr no. Fant det ut den samme dagen av emg selv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Uansett så har jeg skrevet det innlegget for ca. 2 mådner siden elelr no. Fant det ut den samme dagen av emg selv det er jo fint at du gav beskjed om det da....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå