den bizarre fyrste Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hver gang jeg starter pc'en så kommer det opp "Skriv inn nettverkspassord". Jeg trykker bare på ok eller esc så kommer jeg inn i Windows. Saken er den at dette er jo helt meningsløst. Det har ikke noe å si om du skriver inn passord eller ikke, mitt brukernavn kommer opp uansett. Hvordan kan jeg fjerne dette? mvh M.G Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du nettverkstilkobling, og hvilket OS har du? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
den bizarre fyrste Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 jeg har ME! det er noe sinnsykt dritt... Lenke til kommentar
Aanes Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har med Microsoft Nettvettverks protokollen å gjøre. Best å bare trykke esc og la "problemet " ligge. Litt kjekk å ha den i forhold til nettverk og bredbånd etc... Mulig du kan fjerne den og leva lykkelig, men like greit å trykke esc og unngå evt. problem. Lenke til kommentar
abene Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du kan prøve dette: Gå til DOS-modus og slett alle filer med endelsen .pwl i windows-mappen del c:\windows\*.pwl Så kan du endre Primær nettverkspålogging til Windows-pålogging, og restart datamaskinen. Når datamaskinen ber om passord, ikke skrive noe (la stå blank), og trykk OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå