Mort-One Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei, Jeg har en 240v psu så lurer jeg på om det er nok til et ak75 ddr-dim hk + Powercolor 9800SE+ WD120Gb hd+ en Wd 14Gb+ 1Gb DDR 2700 333Mhz+ 10/100Mbit Netverkskort.. Takk for alle svar anngående mitt spørsmål. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hadde nok vært til mer hjelp om du oppga hvor mange watt psu'en er på. 220-240V er normal nettspenning her til lands og sier intet om ytelsen til psu'en. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror dette er et av de rareste spørsmålene jeg har sett... Du må nok oppgi wattstyrke. (Hvis du ikke tuller da). Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror dette er et av de rareste spørsmålene jeg har sett... Du må nok oppgi wattstyrke. (Hvis du ikke tuller da). Han mente sikkert: 240W's strømforsyning Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Tror det kan bli litt lite. Det holder muligens, men ville ikke ha satset på det. Du kan få dårlig ytelse, og det er jo ikke kult Fortron/Source 400W Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Enig med P@yNe. En for liten strømforsyning kan (sjeldent, men kan skje) ødelegge komponenter når den sier pang. Har selv en fotron/source 400W og den har ikke eksplodert enda . Hvis PSUen din er på kun 240W så burde du vurdere å kjøpe ny. Du går ikke feil vis du kjøper fotron/source eller antec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå