AHzip Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 står du duck? det gjør vondt:P Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Prøvde Snowbord for første gang idag i Kongsberg. Ekke no vanskelig det da.. Klarte fint å svinge osv. Etter et par timer.. Skal kjøpe no pakke greier til 2000,- haha Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hadde dagens lengste hopp i dag i "Bigjumpen" på gaustablikk med mine nye twintipski. Ski skærer mye bedre luft en det brett gjør og er derfor mye bedre på virkelig lange svev.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Twintip er sinnsykt kult å kjøre på ja Se signatur for grunn..... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Venter til sommeren så jeg kan få båten på vannet og få stått litt på wakeboard yeah! wakeboard er også knall fet! men jeg holder meg på bortelid i vinterhalvåret, og i skjærgården rundt kr.sand og søgne om sommeren Endret 1. februar 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
gixer Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 telemark som er tøft.. kjører på noen salomon xscream tror jeg.. Hey, my man! Kjører også telemark med Salomon X SCREAM ski, Rottefella Cobra bindinger og Crispi CXP støvler. Har også et SIMS snowboard også, men har vokst fra det... Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 står du duck? det gjør vondt:P Vondt?! Forklar... Ja jeg står duck så det skvetter etter, er jo det eneste som funker når jeg kjører switch. Noen ganger prøvd å kjøre fakie med + verdi på begge bindingene? Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kjører TwinTip, bruker Salomon Teneigthy skiene 171 Cm lange. Kjørte nm cup i helgen, 2`dre plass i "Big Jump" med 900 safety grab.......... Chill Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kjører TwinTip, bruker Salomon Teneigthy skiene 171 Cm lange.Kjørte nm cup i helgen, 2`dre plass i "Big Jump" med 900 safety grab.......... Chill nice Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Jeg jobber i skitrekk, renner hver helg Har både noen helråe carvingski fra Atomic (med salomon sko, salomon sko er best) og et helt greit brett i fra STUF. Jeg har prøvd mange brett fra nye merker og har sett mye rart. Men STUF er noe jeg kan anbefale. Edit: og det jeg liker best er off-piste, sådeså! Endret 6. februar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 QUOTE (AHzip @ 01/02/2004 : 21:18) står du duck? det gjør vondt:P Vondt?! Forklar... Ja jeg står duck så det skvetter etter, er jo det eneste som funker når jeg kjører switch. Noen ganger prøvd å kjøre fakie med + verdi på begge bindingene? Jeg blir helt gåen i knærne av duck. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hva er duck? Jeg kjører slik som Terje Håkonsen; 24 grader framme og 6 grader bak. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 (endret) Har et snowboard, to par slalomski, og tre par langrennski!! Har noen fine Fischer RCS Classic langrennski edit:skrivefeil Endret 6. februar 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Seff står jeg på Snowboard. Slalomski er også morro men altså ikke noe er dAiligere enn Snowboard... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg jobber i skitrekk, renner hver helg Har både noen helråe carvingski fra Atomic (med salomon sko, salomon sko er best) og et helt greit brett i fra STUF. Jeg har prøvd mange brett fra nye merker og har sett mye rart. Men STUF er noe jeg kan anbefale. Edit: og det jeg liker best er off-piste, sådeså! Hvorfor kunne de ikke ha enda rekkefølgen av bokstavene i "STUF"? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Snowboard her ass... HeavyTools importert brett fra USA, med SnowPro F-A-S-T bindinger... Click all the way! digg å bare kunne gå av heisen å kjøre! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Snowboard: Burton brett kjøpt på Frelsesarmeen for en (1) hundrings og Burton Custom bindinger i lyseblått Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Telemark selvfølgelig. Kjører Salomon Pocket Rocket med linken bindinger til off piste og Volant G66 med linken bindinger på preppet underlag. Sko? Crispi CXR og Scarpa T1 :-) Endret 19. februar 2004 av Tabaqui Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Ingen over ingen ved siden: NATO-Plank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå