tobiass1 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Twintip ski er jo konge Edit: jeg har det Ja det var det jeg tenkte og ha.. eller det jeg har lyst på Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 akkurat nå.. ingen ting.. men sled dogs så morsomt ut... akebrett er også morsomt hvis man finner skikkelig bakke da.. det samme gjelder hvem du er sammen med, man må liksom kunne ha det morsomt, eller er det ikke morsomt.. (ga vel ingen mening den siste setningen der...) Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snowboard. Et eller annet Burton-brett med noen Burton-bindinger jeg vet like lite om som brettet. Funker finfint, herlig følelse å suse gjennom puddersnøen i 5 minus og solskinn Og, nei: jeg kommer ikke til å begynne med slalåm bare fordi det skulle bli trendy - for alt jeg vet er det kanskje det nå. Er ikke i bakken for å være "kul" Kult navn\nick btw. Jeg kjører også Burton brett(dominant), Burton bindinger(mission02) og Burton sko(burton moto). Tror nesten du hermer her du, MISSTER! Kom forresten akkurat hjem fra en liten tur i bakken(bare et par rails og sånn) her i Tromsø, slit å skrive med istykkerfrosne hender Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 [quote name='clinton' date='01/02/2004 : 13:33'] Kjøpte Burton Bullet brett med Burton Mission binninger i østeriket Fant et bilde med brette på. [url="http://utdanning.ivest.no/data/hfk/1857/Picture%20046.jpg"]Bilde[/url] [/quote] Å gud bedre for en måte å kjøre et såpass kult brett på, stancen din er jo helt på tryne Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kjøpte Burton Bullet brett med Burton Mission binninger i østeriket Fant et bilde med brette på. Bilde Å gud bedre for en måte å kjøre et såpass kult brett på, stancen din er jo helt på tryne Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 akkurat kommet tilbake fra fjelltur i rondane.... 3 mil på 3 dager i ekstremt varierende vær... står på noen billige elan ski med rotefella bindinger og er vel en 11mm plate.. skia er slik at det går greit å gå med de i fjellet i tillegg til å dra i bakken... annbefaler filmsnutten : why skiers are cooler than snowboarders om en vil se temmelig crazy stuff.... hopper lite, men valser gjennom traseene på hafjell ganske ofte.... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hansa og vannsengmadrass Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Clinton: Stancen din er jo ikke helt på tryne, om du kjører boardercross. Om du kjører på kickere, rails og pipe så ville jeg stilt dem et par hakk nærmere 0 Selv kjører jeg +15 på framfoten og -9 på bakfoten, lettere å kjøre switch da. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Clinton: Stancen din er jo ikke helt på tryne, om du kjører boardercross. Om du kjører på kickere, rails og pipe så ville jeg stilt dem et par hakk nærmere 0 Selv kjører jeg +15 på framfoten og -9 på bakfoten, lettere å kjøre switch da. har bakfoten på 14 og framfoten på 30. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 snowboard seff..! varierer mellom K2 surface og nidecker chill.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kjører slalom. Har ikke utstyr selv, men leter etter noe jeg kan kjøpe, fortrinnsvis carving. bfisk Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 akkurat kommet tilbake fra fjelltur i rondane.... 3 mil på 3 dager i ekstremt varierende vær... står på noen billige elan ski med rotefella bindinger og er vel en 11mm plate.. skia er slik at det går greit å gå med de i fjellet i tillegg til å dra i bakken... annbefaler filmsnutten : why skiers are cooler than snowboarders om en vil se temmelig crazy stuff.... hopper lite, men valser gjennom traseene på hafjell ganske ofte.... Vet du om et sted jeg kan laste ned den filmen? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snowboard eier alt! Har et 3 år gammelt brett fra oxygen med splitter nye svarte flow bindinger og nye burton moto sko. Digger å ta heisene helt til toppen (Horgaletten) på Voss og bare kjøre laaangt bortover der ingen andre har kjørt før meg! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Venter til sommeren så jeg kan få båten på vannet og få stått litt på wakeboard Er ekte sørlending som ikke liker snø jeg ja Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 s n o w b o a r d ! ! ! ! ! ja jeg er addicted Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 http://www.aaseboe.com/galleri.php?type=p&id=8 min aktivitet denne helga. appropos filmen: har du dc, dc++ eller no så finner du den nok. Aner ikke om den finnes på noen hjemmesider eller produsentsider. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Telemark her i gården. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snowboard. Har et Burton Charger brett (som forøvrig er alt for lite. /me er 183cm og brettet 142cm ) Burton Freestyle bindinger og Burton Moto sko.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Prøvde meg først på snowboard men det gikk, *kremt* vel, _ikke_ så bra... Så nå cruiser jeg rundt på slalomski fra dynastar Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 her går det vel bare i snowboard.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå