tobiass1 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hva er det du render på i bakkene? Snowboard eller Ski? Hva slags ski? (telemark,slalom,langrenn,hoppski) Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snowboard... mitt deilige Atlantis med Forum ATP bindinger Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Cara-Beth Burnside design brett med burton støvler og burton coustom(eller åssen det skries) bindinger.. skal selges så snart er det slalom som gjelder! Edit: Begynner heller ikke med slalom fordi det er kult. Men fordi jeg har for lite brett og kan få noen ski av en jeg kjenner.. Endret 1. februar 2004 av kverna Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Snowboard. Et eller annet Burton-brett med noen Burton-bindinger jeg vet like lite om som brettet. Funker finfint, herlig følelse å suse gjennom puddersnøen i 5 minus og solskinn Og, nei: jeg kommer ikke til å begynne med slalåm bare fordi det skulle bli trendy - for alt jeg vet er det kanskje det nå. Er ikke i bakken for å være "kul" Endret 1. februar 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Bruker snowblades. Er helt enig med sindres, drit i hva som er trendy.Det er følelsen som teller... Lenke til kommentar
Køddemannen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har to snowboard og 3 par ski.. Det er ride timeless, salamon mandate brett og av ski har eg atomic gs9, dynastar etteleranna og snart eit par salamon pocket rocket ski med randonebindinga. ska bestille i mårå.. Nyte livet. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kjøpte Burton Bullet brett med Burton Mission binninger i østeriket Fant et bilde med brette på. Bilde Lenke til kommentar
bassej Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 hvorfor lurer du på det?dårlig med bakker i danmark? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Snowboard... Kjører et Sims Fader 1.55 : Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Med Drake F-60 bindinger. Bilde Dette blir vell mitt 6'te år på hasjfjol... Edit : bilde URL's Endret 1. februar 2004 av bambam Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Selv kjører jeg ett Salamon Classic brett som er no helt *****ig digg Er vel på min 5 sesong nå er ikke heelt sikker Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Snøskøyter, nærmere bestemt merket Sled Dogs. Cool video på linken her: Se også på websidene til Sled Dogs AS eller mine. Vi er med på SnowShow i år, så du kan prøve gratis der Lenke til kommentar
dp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 telemark som er tøft.. kjører på noen salomon xscream tror jeg.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg er en slalom fyr, har techno ski og techno bindinger. er ikke det dyreste man kan få, men helt brukbart for meg. grunnen til at jeg står på slalom er vel at mine brødre står på det og det var de som lærte meg å stå. no er vel det nettopp "følelsen" som gjør at jeg gidder å stå. spesielt av å hoppe laaaangt.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 jonhs Skrevet 01/02/2004 : 15:28 Akebrett ikke bynn å bli rappkjeftig hær... hehe Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg sparer til Telemark Har stått på brett før.. Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Twintip ski er jo konge Edit: jeg har det Endret 1. februar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Slalom seff. Carving eller hvordan det staves:) Phett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå