karl hungus Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei Jeg sitter for tiden på et gammelt jordbær av en PIII-600, som takker være sine 512 (wow) MB RAM kj¢rer Windows XPSP1. Det går ikke spesielt fort. I dag bruker jeg Norton Internet Security 2004, men jeg mistenker at denne produktpakken bruker for mye ressurser for min gamle PIII, så jeg har tenkt å legge inn Norman Antivirus og en ny firewall siden jeg har h¢rt Norman sin ikke er noe særlig. Så mitt sp¢rsmål er: hvilken firewall b¢r jeg legge inn ? Sygate ? Tiny ? (ZoneAlarm tror jeg er for tung) Takker og bukker, Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kan bruke den integrerte firewallen som er i XP. Den stopper inntrengere, men har ingen funksjon som monitorerer utgående trafikk. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvorfor er pcen din for dårlig, sitter i skrivende stund på en 600mhz Celeron med 256 mb minne, den kjører NIS03 og XP med SP1 uten fartsproblemer. Eneste som er litt minus er at den loader litt tregt i begynnelsen. Sygate har jeg hørt er ganske bra, om du stiller den inn bra. Tiny har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå