karl hungus Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei Jeg sitter for tiden på et gammelt jordbær av en PIII-600, som takker være sine 512 (wow) MB RAM kj¢rer Windows XPSP1. Det går ikke spesielt fort. I dag bruker jeg Norton Internet Security 2004, men jeg mistenker at denne produktpakken bruker for mye ressurser for min gamle PIII, så jeg har tenkt å legge inn Norman Antivirus og en ny firewall siden jeg har h¢rt Norman sin ikke er noe særlig. Så mitt sp¢rsmål er: hvilken firewall b¢r jeg legge inn ? Sygate ? Tiny ? (ZoneAlarm tror jeg er for tung) Takker og bukker, Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Zone Alarm er jo supert? Sygate fungerer også bra ja=) Fsecure? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 outpost 2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kerio kanskje? http://www.kerio.com/kpf_home.html Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Feilpostet - Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå