Mr.Elendig Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eg sitter og lurer på om eg skal kjøpe meg ein ibm maskin. Har sett litt på både R og T serien. 1.Er det stor forskjell på kvaliteten (fysisk) på R vs T serien? 2.Bør eg velge R40 eller vente på R50? 3. Kva er det beste tilbudet fra ibm noomdagen? (under 25000) Lenke til kommentar
jhwh Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 T serien er noe av det råeste du får har en T40p selv, vi har solgt mange T serie og bare 1 R-serie Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 1.Er det stor forskjell på kvaliteten (fysisk) på R vs T serien? Jeg har selv en R-serie og er ikke helt fornød med kvaliteten. Den virker veldig myk i lokket og den føles veldig tung. Tror du vil komme til å føle det bedre om du kjøper en T-serie istedet. Eneste minus jeg kan se med T-serien er at den ikke har firewire-port. Lenke til kommentar
hce Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Eneste minus jeg kan se med T-serien er at den ikke har firewire-port. Når du får behov for firewire kan dette fikses med et pcmcia kort, husk at T serien har to sløtter til pcmcia Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Nye topseller tilbud f.o.m. idgag Denne såg bra ut.. http://www.ibmshop.no/shopsite/sc/order.cg...6&function=show 13000 med heimepc avtale edit meire info: http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf...xx?OpenDocument Endret 2. februar 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Madm Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Har selv en T41-serie maskin. Byggekvalitet og brukervennlighet er meget bra. Rserien har samme specs som T bare at R har 15" skjerm og er tyngre og tykkere. T-serie har 14,1" skjerm og veier rundt 2,2 til 2,4 kg. Anbefaler ibm på det varmeste. Noen mener selvfølgelig at IBM maskinene ikke er så pene å se på som andre maskiner som for ex; CL1557 eller andre sølvfargede maskiner. Der er jeg ikke helt enig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå