IntelAmdAti Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Fader data. Du som er i minnet. Hellige din skjerm. Komme ditt tastatur. Skje din vilje som i minnet, så også på printeren. Gi oss i dag vår daglige liste. Forlate oss våre feil som vi forlater dem som har programmert feil. La oss ikke forlange svartider, men frels oss fra loops, for firmaet er ditt, makten og personalet i all evighet. Enter. Edit, Jeg glemte det viktigste Endret 4. februar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 haha, hadde jeg nå bare trudd på....ehhmm.. gud/Pc. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Er vel pcen nerdene ber til ? Hvordan låter det når de skal be for maten? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Er vel pcen nerdene ber til ? Hvordan låter det når de skal be for maten? Noe slikt? Fader nerd. Du som er i grandiosaesken. Hellig er innholdet i denne esken. Komme din grandiosa. Skje din vilje som i ovnen, så også på bordet. Gi oss i dag vår daglige grandiosa. Forlate oss våre feil som vi forlater dem som har stekt grandiosaen feil. La oss ikke forlange ventetider, men frels oss fra kullpizza, for maten er din, makten og grandiosaen i all evighet. Amen. ahpadt Endret 2. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Jeg skrev også en engang for lenge siden:"Kjære X, du som er på UndernetLa din op være helligLa dine modes settesLa din vilje skje på #birkenlund som på #havnekebabLed oss ikke inn i netsplitermen frels oss fra q-netNettet er ditt, og open og æren i evighetLol." Endret 13. juli 2014 av bfisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Nice bfisk Kommentar til min noen? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den var jo fin, den! Liker ikke grandis, dog, så jeg skal ikke uttale meg alt for bastant. Men fin, var'n bfisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Den var jo fin, den! Liker ikke grandis, dog, så jeg skal ikke uttale meg alt for bastant. Men fin, var'n bfisk Hater grandis selv Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Enda en bønn: Our Father, who 0wnz heaven, j00 r0ck! May all 0ur base someday be belong to you! May j00 0wn earth just like j00 0wn heaven. Give us this day our warez, mp3z, and pr0n through a phat pipe. And cut us some slack when we act like n00b lamerz, just as we teach n00bz when they act lame on us. Please don't give us root access on some poor d00d'z box when we're too pissed off to think about what's right and wrong, and if you could keep the fbi off our backs, we'd appreciate it. For j00 0wn r00t on all our b0x3s 4ever and ever, 4m3n. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 EN BØNN FOR DEN ENSLIGE KJÆRE GUD DU SOM RÅR SE MIN KUK SOM DEN STÅR GI MEG ******, GUD JEG BER JEG ORKER IKKE RONKE MER Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 laget de ti bud.. men det er ikke så morsomt at det gjør noe.. De ti bud - av Bill Gates 1. Du skal ikke ha andre OS enn meg, Windows. 2. Du skal ikke misbruke herren din, Windows, sitt navn. 3. Du skal holde downtime dager hellig. 4. Du skal hedre meg for din mor og din far. 5. Du skal ikke slette meg, Windows, eller noen hellige Microsoft program. 6. Du skal ikke bytte OS, vårt ekteskap er hellig. 7. Du skal ikke pirat kopiere meg, Windows eller andre hellige Microsoft produkter. 8. Du skal ikke spre usannheter om meg, Windows eller noe annet hellig Microsoft program. 9. Du skal ikke begjære din nestes OS. 10. Du skal ikke begjære din nestes blåskjerm frie tilværelse. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Enda en bønn: Our Father, who 0wnz heaven, j00 r0ck! May all 0ur base someday be belong to you! May j00 0wn earth just like j00 0wn heaven. Give us this day our warez, mp3z, and pr0n through a phat pipe. And cut us some slack when we act like n00b lamerz, just as we teach n00bz when they act lame on us. Please don't give us root access on some poor d00d'z box when we're too pissed off to think about what's right and wrong, and if you could keep the fbi off our backs, we'd appreciate it. For j00 0wn r00t on all our b0x3s 4ever and ever, 4m3n. Den var jo dødsfet! :thumbsup: b Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Fader øl, du som er i flaska La mitt navn holdes hemlig. La druene gjere. La min promille stige på jorda som i himmelen. Gi oss i dag vårt daglige øl. La oss ungå fartskontroller, og betal våre bøter. Led oss ikkje på aveningskur, og frels oss fra metanol. For flaska er di, men innholdet er mitt! Amen! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fader øl, du som er i flaskaLa mitt navn holdes hemlig. La druene gjere. La min promille stige på jorda som i himmelen. Gi oss i dag vårt daglige øl. La oss ungå fartskontroller, og betal våre bøter. Led oss ikkje på aveningskur, og frels oss fra metanol. For flaska er di, men innholdet er mitt! Amen! ... men øl lages jo ikke av druer, da? bfisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 Fader øl, du som er i flaskaLa mitt navn holdes hemlig. La druene gjere. La min promille stige på jorda som i himmelen. Gi oss i dag vårt daglige øl. La oss ungå fartskontroller, og betal våre bøter. Led oss ikkje på aveningskur, og frels oss fra metanol. For flaska er di, men innholdet er mitt! Amen! ... men øl lages jo ikke av druer, da? bfisk Nop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå