Wabby Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 QUOTE forum.hardware.noNorvegian hardware message boards Norwegian kansje ? Når vi først er på toppen så klarer de ikke å skrive riktig engang.. *sukk* Lenke til kommentar
HEE Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jepp bare og gratulere alle sammen ... meg også jeg har også vært med på dette galskapen .. Stå på ! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (Wabby @ 01/02/2004 : 23:49) QUOTE forum.hardware.noNorvegian hardware message boards Norwegian kansje ? Når vi først er på toppen så klarer de ikke å skrive riktig engang.. *sukk* Har innformert dem om "tabben" 2 ganger allerede, så jeg rekner med at en eller annen gang så får dem ordnet opp i saken Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Vg ligger på 19. plass i verden av ALLE boards... (Transact.no) ! Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hmm kanskje noen skulle snakke med de på Blink forumet hos Dagbladet, som med en stor anonse proklamerer at de er "Norges største forum!" ? hmpff.. Uansett, dette viser at det er flere nerder pr. kvm i Norge enn i Japan Stå på Hw.no Lenke til kommentar
tozer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En ting til vi bude ta til betrakning er jo at dette forumet er på norsk. og de andre på engelsk. Dette er kjempe bra hvis alle står på så hopper vi fort opp på lista. Tips til alle n00bs: bare spørr i vei. likevel om du veit svaret selv. hehe. nei da. Go hw go hw Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 QUOTE (KriFos @ 02/02/2004 : 03:25) Vg ligger på 19. plass i verden av ALLE boards... (Transact.no) ! Når forumdelen engelsk fotball har 1.2 mill poster og heile førstesida er drittslenging og anna tull (ikkje ein referanse til fotball) så er det ikkje så rart at det er mange poster der. mvh JanEirik Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Haha, fantastisk kult! Invision board er utrolig deilig forresten, alt annet blir helt steinalder i forhold! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg