hhrek Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei har skaffa meg en ny Seagate HD på 120 gb og skulle formatere og installere XP på denne. Har en oppgraderingsversjon av XP, sånn at jeg booter først med en Win98se cd. Problemet er at når pcen booter fra win98 cd så er ikke valgene som kommer opp lesbare! La merke til at når jeg slo på pcen også så var det noen merkelige tegn som kommer der hvor det bruker å stå American megatrend bios osv. Når jeg skifter tilbake til den gamle HDen så starter xp fint, men får fortsatt disse merkelige tegnene i oppstarten. Har nå prøvd å resette bios med jumperen på HK, uten at dette endret seg noe. Noen som har noen diagnose for dette problemet? På forhånd takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke direkte. Men hvorfor boote Win98? Mange som misforstår dette med oppgradering. Du bør installere akkurat som om det er en fullversjon av XP. Underveis får du spørsmål om å sette inn den gamle CD'en et lite øyeblikk, slik at den kan verifiseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå