anbar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Heisann alle dere der ute i hw.no land Skal anskaffe meg ny data... ser paa forskjellige priser mellom intel 2.8 og andre kriterier... haaper dere kan hjelpe emg med valget... hvilket hk til xp xp2800 kriterier : bra overklokkings muligheter s-ata gigabit lan (?) stabilt som fjell!! ikke koste mer enn 1500kr... post gjerne med url til siden ;-) takker for all hjelp! Lenke til kommentar
westa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Et av disse: Asus A7N8X-E Deluxe eller: Abit NF7-S v2.0 Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Abit AN7 Veldig bra kort, bare litt kresen på RAM Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Anbefaler Asus A7N8X-E Deluxe, det er et veldig stabilt hovedkort. Ellers er Abit NF7 V2.0 og Asus A7N8X-X gode alternativer. Lenke til kommentar
westa Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Abit AN7 er ikke bedre enn NF7-S, de testene jeg har lest har NF7-S vært raskere.... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Abit AN7 er ikke bedre enn NF7-S, de testene jeg har lest har NF7-S vært raskere.... Syntetiske tester, vel, vel Tror det blir mere smak og behag. Så mange som har NF7, er nesten litt lei av hele kortet for å si det mildt nf7 og an7 er jo veldig like kort. Tror ikke vanlige dødelige merker forskjell. Benchmark fanatikere ser vel litt forskjell, men med mindre man har en lapp med resultatene fra PCmark i lommeboka i stedet for bilde av dama så er det ene eller det andre stort sett det samme Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 heisann. takker for svar... ser ut som abit faktisk frister litt med sitt Abit NF7 V2.0 saa forelopig tror jeg at jeg gaar for den!1!!! Takker!!! Men er det andre meninger her paa forumet... spy dem gjerne ut!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå