aog Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei alle sammen. Funker dette eller er dette en av "start-over-prosjektene"? My Webpage Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du er vel på vei, men skrifta var alt for stor... Ser ut som du har tykke bokstaver også... Men ellers er det egentlig oversiktelig og fin Lenke til kommentar
aog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 skrifta er bare så stor på indexen.. burde jeg minsket den litt? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ble litt for mye sort for meg. Dessuten bør du bygge inn menylinja, som nå bare står i løse luften. Og denne er vel ment-to-be midtstilt? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) skrifta er bare så stor på indexen.. burde jeg minsket den litt? Skrifta burde ihvertfall vært like stor overalt. Det er opp til deg med størrelser. Du er designeren her! Allikevel, mitt tips: minsk den til sammes størrelse som resten. Sånn-ellers-kritikk: - jeg liker svart dårlig på web - bare caps på indexen ble litt merkelig - som før sagt: jeg synes :: er litt harry/fjortiss - noe fukka i Opera - prøv å være litt forsiktig med bevel and emboss - som PC sa: menyen ligger å slenger for seg selv - blir egentlig til at jeg ikke finner innholdet av og til. øynene faller på andre ting Grei idè, for all del! Endret 1. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kvit tekst på svart BG er for stor kontrast til at det på noken måte er behagelig å lese teksten på sida di Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Synes det ble kjedelig med så mye svart jeg.. Å som arve87 sier så blir det for stor kontrast med hvis skrift på svart BG.. Men ellers så var den oversiktelig... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Som du sa selv, så tror jeg det heller blir en av "start-over-prosjektene" Men, oppsettet er jo bra den, er bare fargevalget, font-size/bold, og litt dårlig grafikk som trekker det hele ned. Synes screenshot'et du bruker i header er veldig dårlig kvalitet, du har ikke mulighet for å få den bedre? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg må ærlig si at jeg irriterer meg i hel av den Kalenderen. Det andre er blitt sagt. DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå