talgmar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vi rekkrutterer folk som er over 17 og er over middels gode i Desert Combat. Gå inn på denne siden under medlemmer og søk TLL Klanside Eller send mail til meg, [email protected] Anbefales på det sterkeste.. Vi er norges feteste Klan.. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har ikke spilt lenge på nett pga fikk adsl bare noen få uker siden ..og spiller for d meste MOHAA , men er ganske grei i DC , elsker det og utvikling er på vei men jeg er jo bare 16 da så ....hvorfor over 17? Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Når folk skriver aldersgrenser, så er jo den i de fleste tilfeller veiledende, hvis det viser seg at folk er så modne at de har god personkjemi sammen med resten av en klan, så får man bli med. Er man tent på å bli med i en klan bør man jobbe litt for det. Oppsøk klanen på irc, spill sammen med dem puiblic, oppfør seg som folk. Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Ja sant det Ghadafi, Vi setter selvfølgelig personligheten og gruppens samlede miljø fremfor alt. Vi i TLL liker å kose oss , ikke nødvendigvis å være de mest skremmendes, det får de mer blodseriøse klanene ta seg av. For min del kjøper jeg et spill fordi jeg vil ha det morro.. aldersgrensen har noe med at vi søker likesinnede og de finnes som regel fra 17 og oppover. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Kjører dere med voice? Ser dere har en gjeng med folk i 20 årene, kult! Er selv 25, og ønsker en modem klan, om den er god eller ikke betyr mindre, er morroen rundt spillingen jeg verdsetter mest, men føler at for å få dette til er voice essensielt... Har ikke spilt DC, kun BF uten mods, men DC ser jo inforjævlig fett ut! MA1-ABRAMS ser sinnsyk digg ut! Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Denne klanen virker Konge Skulle gjerne joinet den ja Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) DC er super fett Og JA vi bruker ventrilo.. er med i cupper og ladders.. og nå prøver vi da å heve nivået litt ved rekruttering. Håper DU er den rette for oss ..! Ta turen innom siden vår TLL klanside Endret 4. februar 2004 av talgmar Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Trancton, sjekk ut gjengen. Greie gutter Og fortsatt lykke til Talgmar! Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Trancton, sjekk ut gjengen. Greie gutter Og fortsatt lykke til Talgmar! takk takk.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hey sann. Er 17 år. Har big time clan erfaringer (norges landslag etc.) veldig keen på og se hvordan dere spiller, så hvis dere kunne kontakte meg på irc channen deres. (jeg idler der) å gi meg ip til ventrilo så jeg kunne få ett trenings opplegg eller være med på PCW så hadde det vært drit kult det er BF 1942 dere spiller sant...? ikke noe mod piss? kommer dere til å starte med BF:Vietnam ? håper virkelig det plz ta kontakt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå