CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Vet noen hva dette kabinettet heter ? Beklager de dårlige bildene. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du har ikkje noe peiling inngen tips, ideer eller liknende? Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Nei, jeg aner rett og slett ikke, kan ikke finne dette kabinettet noe sted. Vanlig hovedkort har ikke plass i dette kabinettet. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det var jo litt stilig da. Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ja det er et lite og stilrent kabinett. Hadde tenkt til å bruke det selv, men i og med at hovedkortet ikke har plass så har jeg tenkt til å kvitte meg med det. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvor har du fått bildenen fra? Om det er en side på nettet mulig du kan maile noen av de som har lagt det ut el. -P- Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Som sagt så er det mitt, har ikke kjøpt det selv. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) *host* ehh, sorry, skal lære meg å lese litt bedre neste gang.. Trøtt Men tilbake til saken igjen. Kabinettet har ingen merkinger? undersiden feks. Power orgianlt, i så fall hvilket merke er dette? Edit: ser ut som noe fra : http://www.slcscandinavien.com/ Endret 1. februar 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Men kunne du ikke gjort bildene "litt" mindre før du posta? Hater å måtte scrolle alle mulige veier bare for å se hva det er for noe.. Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Eneste som står er : P/N:GOO2CDF REV.A Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 på ett gammelt kabinett jeg hadde stod det bare ett stempel, stod faktisk cheiftec.. skjekk i bunnen av kabinettet.. kanskje det er ett lignende stempel i ditt... ? Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Nei, det står ingenting. Men idag fikk jeg svar. Det er et kabinett fra innkjøp hos komplett som ikke kom ut i salg, tror ingen andre selger det i Norge heller, har ikke funnet noe. Det er et microatx kabinett, dersom noen ønsker det så er det bare til å sende en pm. Endret 2. februar 2004 av CaveDog Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Oi det var et rimelig flott kabinett. Ack, synd at jeg har planlagt et helt annet Micro-ATX kabinett ellers hadde jeg garantert sendt deg en PM med prisforespørsel. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 AMD K-6-II kjørte på Micro ATX, oi! Det har jo jeg stående her! Men det kabinettet der er da for lite for det??? eller tar jeg feil som vanlig... Lenke til kommentar
sega Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 (endret) det er ikke ett gammel AT kabinett som er ute av produksjon for maaange herrens år siden ? eller kanskje ikke, trur neppe dem laget designer kabinett på den tiden.... eyh, prøv å ta av fronten og sjekk om det står noe der da... Endret 4. februar 2004 av sega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå