Franking Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Eg sliter litt med å velge meg et nytt kabinett det er noen ting eg gjerne skule hatt svar på. SunbeamEr det noen som har dette? lyser det opp så veldig som det viser på bilde. blir dette kabis litt vell hary? lepont lepont andre valg disse to virker veldig kule ut. det eneste eg kunne likt var at microplex hadde hatt sølv versjonen inne. er det noen som vet om uv reaktive kabler å vifter vil lyse gjenom dette grønne glasset? LianLi Er det noen som kan si noe om dette synes du får litt mer med lepont eller hva? Er det noen som kan hjelpe meg med å sile ut en vinner fra disse kabinetene har alerede lit uv reaktive vifter å ide kabler så har eg bestiltt denneLevicom som skal inn e det nye kabis har også denne som skal stå i front takk på forhånd Endret 1. februar 2004 av Franking Lenke til kommentar
taulen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Veldig roty med linkene her.. Trøtt eller? Lian Li er selfølgelig alltid det beste kjøpet og det I&S kabinettet er og veldig bra til den prisen. Trur det lyset bare er noe det har laga til uten å si det sikkert. Lepont sitt er nok veldig tøft og stilig for ein som ikkje vill modde sjølv... Du skal jo bestemme sjølv men eg ville valgt Lian Li sjølv om eg ikkje veit kven av Lian Li sine du har sett på. Lenke til kommentar
Franking Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Litt Trøtt ja! Tror eg har fått fikset opp i rotet nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eg hadde personlig gått for den SunBeam kabinettet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har rotet litt med UV-reaktive saker i det siste. Av erfaring krever slike saker generelt MYE UV-lys for god og jevn effekt. Men er lyset avslått i rommet, trer "gløden" naturligvis lettere fram. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Lepont kabbiset ville jeg gått for. Uten vinduer og modda selv. Det er jo stilig uansett. God kvalitet og stilrehet Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg ville gått for Lepont kabinettet!!! Lenke til kommentar
Franking Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Lepont kabbiset ville jeg gått for. Uten vinduer og modda selv.Det er jo stilig uansett. God kvalitet og stilrehet har to kabis eg holder på å modde på et aopen og et chieftec. så dette skal eg beholde noenlunde "stilrent" regner med du har modda på ditt lepont hva har du gjort med det? synes de er veldig kule dise kabisene men det er liksom litt feil farge på plexien det kan jo bli litt mye utskifting og styr. Det gull fargete har rett plexi men det ser litt spes ut med gull farget kabbis må høre lit med microplex om de får takk i det som er sølv farget Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Lian Li , Lian Li Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ville gåt for lepont kabintetet du har som andre valg jeg! Lenke til kommentar
kakeole Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Ville gått for Lian Li, det er rett og slett best! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hmm. Sølvkabinett, LePont? Mener du fronten eller? I så fall er denne mulig til å ta av, ja det er faktisk lagt til 4 thumbscrews på forsiden av kabinettet til den bruken. Jeg personlig har LePont, dog uten vinduer, og sier meg utrolig godt fornøyd med det. Har ikke prøvd Lian Li, men antar at dette sikkert er minst like godt, så det kommer vel helt an på hva som faller en i smak vil jeg tro. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 lian li er best på ytelse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Geir: Ytelse? og det vil si? Får du flere Mhz med det eller? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 blir dette kabis litt vell hary? Oversatt: <blir dette kabisset litt vel harry?> Sorry... måtte bare få ut litt agressjon... No offence Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Lepont kabinettet! Har bygd en A-64 pc i det [ikke at det har noe å si..] men fy for en hærlig jobb! Beste jeg har opplevd når det gjelder å skru sammen pc'er Genialt med hovedkort plate man drar ut! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 lian li er best på ytelse. Hva i all verden mener du med det? Ville gått for Lian Li, det er rett og slett best! Hvorfor er det best? Synes dere bør utdype litt hva dere egentlig mener. Er ikke lett å bli klok av slike utsagn. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg hadde valgt Lian Li eller Lepont. Vet ikke kvaliteten til Lepoint men den har fått bra karakterer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Oversatt:<blir dette kabisset litt vel harry?> Oversatt: Blir dette kabinettet litt vel harry? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) har to kabis eg holder på å modde på et aopen og et chieftec. så dette skal eg beholde noenlunde "stilrent" regner med du har modda på ditt lepont hva har du gjort med det? synes de er veldig kule dise kabisene men det er liksom litt feil farge på plexien det kan jo bli litt mye utskifting og styr. Det gull fargete har rett plexi men det ser litt spes ut med gull farget kabbis må høre lit med microplex om de får takk i det som er sølv farget Jeg har modda mitt med et vindu og noe små stæsj, med bra resultat! Veldig synd at Mp ikke lenger har den sorte LePont'en . Jeg ville tatt LePont andrevalget. Det er veldig pent det også! Edit: ang. utrekkbart brett for hk... kan noen forklare meg hva man skal med det ? enklere å montere ? man må jo uansett skru ut 2-4 skruer? Skjønner ikke helt poenget med det ? Endret 15. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå