the_blade Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Skal ha ny mus.. Hvem er best av Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 og Logitech MX500??? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 MX500 er evig najs. Men intelli 3.0 er hakket bedre til gaming. Kan forøvrig anbefale intelli 4.0. 1. Logitech MX500 2. Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0/40 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Personlig syns eg Logitech MX500 er best. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Til spill er 3.0 klart bedre i tester. Mus osv. det er smak og behag mener jeg.Kjøp den musa du liker best.Ikke tenk på hva andre har.Jeg kjøpte 3.0, jeg kjøpte den fordi den så komfortabel ut. 3.0 vil jeg si er et MEGET godt kjøp.(Til en billig penge) Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Mx300 er ei også ei GENIAL gamer mus. Bedre enn de nyeste utgavene til spill. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ta deg en tur til elkjøp eller noe slikt. Ta den som passer best til handa di. Har selv mx-700 og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0...... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Microsoft intellimouse explorer 4.0 er en overlegen mus til gaming. den har flere fordeler ved seg : 1. den har den beste optiske sensoren som finnes. den er på 1200 dpi 2. den er ganske rimelig 3. den har veldig bra ergonomi pluss trinnløs scroll her har du en link til en side som selger IME 4.0 med en steelpad 4s ett meget godt alternativ for gamere. kanskje det aller beste? pakken ligger helt nederst på siden http://www.steelpad.com/products.asp her har du bilde av pakken http://www.steelpad.com/gfx/products/Steel_IME4_web.jpg jeg kjøpte meg denne pakken etter jul og er kjempe fornøyd før hadde jeg en trådløs mus som ikke var til å holde ut. etter jeg fikk skaffet meg denne pakken ble jeg MYE bedre i cs etter noen få dager med tilvennig! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 3. den har veldig bra ergonomi pluss trinnløs scroll Dette mener jeg er et minus, altså trinnløs scroll Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Skal ha ny mus..Hvem er best av Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 og Logitech MX500??? Finnes det virkelig foreldre som kaller ungene sine for "Microsoft Intellimouse Explorer 3.0" og "Logitech MX500"? Tok en titt i telefonkatalogen, og det er ingen som har "3.0" eller "MX500" som etternavn.. Lenke til kommentar
SoniX Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Scrolleknappen på intelli er h¨pløs...MX 500 funker best, hatt min siden den kom ut...ingen svakheter hittil ;o) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 mx 500 er for tung. den har heller ikke noe særlig bra ergonomi. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=5151 omtale om IME 4.0 Lenke til kommentar
SoniX Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Joda, det har den.. sitter fint;o) er den tung? ta ut metallbiten som ligger inni der.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har 3 stk av MX500 og synes at den er helt perfekt for meg, men jeg må samtidlig si at jeg ikke har noe erfaring med Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0. MX500 Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 mx 500 er for tung. den har heller ikke noe særlig bra ergonomi. Feil! Den er akkurat passe tung. Men det kommer ann på hva man foretrekker ... Når det gjelder ergonomi så vil de ALLLER fleste si at Logitech mus ligger MYE bedre i hånda enn microsoft sine... Sitter med en logitech mus i hånda omtrent hele tida og har enda ikke merket noen tegn til musesyske eller.no Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Skal ha ny mus..Hvem er best av Microsoft IntelliMouse Explorer v.3.0 og Logitech MX500??? Finnes det virkelig foreldre som kaller ungene sine for "Microsoft Intellimouse Explorer 3.0" og "Logitech MX500"? Tok en titt i telefonkatalogen, og det er ingen som har "3.0" eller "MX500" som etternavn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå