knnygar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eg får no opptil 4-5 gongar i sekundet beskjed om at Norton inet sec. har "Blokkert ubrukt port 25911". Nokon som veit kva dette er? Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 http://www.governmentsecurity.org/articles/CommonPorts.php er en kanonbra link for å finne ut mye rart. Her finner du standard porter osv. Les mye morsomt på disse sidene. Her finner du også den offisielle listingen: IANA's port lister Min egen vuredring er at siden den porten du nevner er satt som unassigned, så har du enten: 1) Trojaner eller en orm 2) P2P programvare type Kazaa, Morpheus osv som bruker denne porten. Programmer som bruker unassigned porter er skumle da de selv om det er "lovlige" programmer, så tyder port bruken på dårlig erfaring i programmering, noe som igjen tyder på at programmet kan ha tusenvis av simple kodefeil. Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Eg trur det var nr.2 Men det var på ei anna maskin så det var nok litt rot i routeren min Kopla porten til rette maskina og då vart det betre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå