tigar Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei, Lurer bare på om noen kunne hjelpe meg med en link til en side hvor jeg kan laste ned denne gamle versjon av InCD. Har brent en del viktige filer med den og opplevde HD krasj. Var så smart og ikke hadde backup. Takker for hjelpen. Hilsen Tigar [ Denne Melding var redigert av: tigar på 2002-03-14 03:41 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: tigar skrev (2002-03-14 03:40):Hei, Lurer bare på om noen kunne hjelpe meg med en link til en side hvor jeg kan laste ned denne gamle versjon av InCD. Har brent en del viktige filer med den og opplevde HD krasj. Var så smart og ikke hadde backup.Takker for hjelpen.HilsenTigar[ Denne Melding var redigert av: tigar på 2002-03-14 03:41 ] Hva skal du med den gamle versjonen? Kan du ikke bruke Ahead Nero som er et program som er mye bedre en InCd. Lenke til kommentar
tigar Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Hei, Har en CD plate som e skrevet med denne versjon av InCD. Hadde nok ikke hatt bruk for den hadde Ahead gjort sin jobb ordentlig. Problemet er at jeg ikke kan får lest data fra CD-en med InCD 1.6 installert på maskina mi. Må ha 1.3. Er du med, nå? Tigar [ Denne Melding var redigert av: tigar på 2002-03-22 06:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå