Hjelp!!! Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eg har online ADSL som er kobla opp til ein router. Kva må eg gjere for å få til Outlook? Det virker ikkje siden eg har kobla til routeren. Det oppstod en feil under oppretting av tilkoblingen online ADSL for ekstern pålogging. Kva må eg gjere for å få til Outlook Express? Dette er sikkert veldi enkelt men eg har ikkje peiling. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Åssen ruter er det . POP mail benytter ip port 25 og 110 . Hvis ruteren din er av type med NAT firewall må disse portene åpnes i ruter configen . Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke nødvendig å åpne porter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Det oppstod en feil under oppretting av tilkoblingen online ADSL for ekstern pålogging. Gå inn i egenskaper for e-post kontoen > tilkoblinger og fjern haken i altid bruk følgende tilkobling. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du f.eks. lagt inn ditt brukernavn og passord for mailkontoen din? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du skal ikke bruke ekstern pålogging da du med adsl er online 24/7.... Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Eg har ein billion router fra komplett. PPPOE Eg har ikkje lagt inn brukernamn og passord for mailkontoen på nytt. Men Outlook virka før eg kobla til routeren. Er det noke eg skal endre i brukernamn da? Fant ikkje heilt fram til der agvg sa eg skulle fjerne ei hake. Kan noken sei kest eg finn den haka steg for steg? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Eg fant ut at eg må gå inn på http://192.168.1.254 å skrive inn noke for å kunne koble på outlook. Det er foreldrene som bruker outlook, når dei går inn å sjekker om det er kommet mail må dei ikkje skrive inn eit passord, men på den sida står det at eg skal skrive inn passord. Har alle som har outlook eit passord? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Eg fant ut at eg må gå inn på http://192.168.1.254 å skrive inn noke for å kunne koble på outlook. Har du gått inn og sjekket det jeg nevnte? Verktøy > kontoer > egenskaper > tilkoblinger Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 1. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2004 Ja agvg eg har tatt vekk den haka, og det hjelper ikkje. Har alle som har outlook eit passord? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ja agvg eg har tatt vekk den haka, og det hjelper ikkje.Har alle som har outlook eit passord? De har jo selvsagt passord til kontoen hos ISP men ellers er det ikke noe passord. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Og jeg gjentar......; Har du f.eks. lagt inn ditt brukernavn og passord for mailkontoen din? Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Du skal ikke bruke ekstern pålogging da du med adsl er online 24/7.... Han sier han har Online ADSL. Med Telenor ADSL har du dialup. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hallo - jeg har da Online ADSL selv - og for å få tilgang til mailkontoen min må brukernavnet være innlagt. Det finner du i Outlook på Verktøy - kontoer - egenskaper for...osv... Lenke til kommentar
snole Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg sa da ikke noe som sa noe annet? Har selv hatt Telenor ADSL, og vet at det du skriver er rett..... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Lol....sorry - så ikke at jeg bæsja på leggen med quotinga der...........:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå