Bluebeans Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Går det ann og mekke et program som skrur av pcen på samme måte som om man bryter strømmen? Altså på noen få sekunder. Hadde vært kjekt i enkelte tilfelder.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg tror ikke du kan bruke VB for å få tilgang til slike low-level funksjoner som å ta i bruk den stadig mer vanlige muligheten å slå av strømmen totalt. Men du kan prøve denne koden: Shell "rundll32.exe shell32.dll,SHExitWindowsEx 12" Lenke til kommentar
moesen Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg tror ikke du kan bruke VB for å få tilgang til slike low-level funksjoner som å ta i bruk den stadig mer vanlige muligheten å slå av strømmen totalt. Men du kan prøve denne koden: Shell "rundll32.exe shell32.dll,SHExitWindowsEx 12" Hvor skal den skrives da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg tror ikke du kan bruke VB for å få tilgang til slike low-level funksjoner som å ta i bruk den stadig mer vanlige muligheten å slå av strømmen totalt. Men du kan prøve denne koden: Shell "rundll32.exe shell32.dll,SHExitWindowsEx 12" Hvor skal den skrives da? Sitter å laster ned nå så jeg kan ikke prøve koden.. Hvor den skal skrives? Pleier vel å skrives under en 'private sub', gjør det ikke? altså under en knapp, en form_load, hva du vil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå