fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det munnen til "bad-guyen" i den grønne mil? Nei, det er munnen til en tilfeldig person jeg fant via google. Er redigert kjapt for å få en mer motbydelig effekt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det munnen til "bad-guyen" i den grønne mil? Nei, det er munnen til en tilfeldig person jeg fant via google. Er redigert kjapt for å få en mer motbydelig effekt. Ok Men hvis du tar håånden over fjeset, sånn at du bare ser munnen, ser du ha assa! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det munnen til "bad-guyen" i den grønne mil? Nei, det er munnen til en tilfeldig person jeg fant via google. Er redigert kjapt for å få en mer motbydelig effekt. Ok Men hvis du tar håånden over fjeset, sånn at du bare ser munnen, ser du ha assa! Er munnen til han her. (Bildet er bare random kødd fra min side for å fordrive tiden litt, så ikke bry dere om realismen eller kvaliteten i bildet.) Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sponheim? De sorte skjeggestumpene hans var klin umulig å få på ordentlig. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dæven så bra redigert! : D Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dæven så bra redigert! : D Ja!! Det Kjell MAgne bilde var egentlig perverst bra! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Dæven så bra redigert! : D Ja!! Det Kjell MAgne bilde var egentlig perverst bra! Det var da hyggelig sagt! Tusen takk! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan du gi en kort forklaring på hvordan det er gjort ? Det er vel ikke Kjell Magne sin Hake ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan du gi en kort forklaring på hvordan det er gjort ? Det er vel ikke Kjell Magne sin Hake ? Jeg mekket bildet ca på denne måten: Først klippet jeg ut hodet til kjell magne, og passet på at jeg fikk med meg litt av halspartiet også. Så gjorde jeg om utklippet til svart/hvit, ved bruk av verktøyet Desaturate. (Image>Ajustments>Desaturate (Shift + Ctrl + U) Deretter la jeg det utklipte bildet av hodet til Kjell over i et nytt layer, på kroppsbildet av Justin Timberlake. Så justerte jeg ned opacityen på det utklippte bildet ned til en passende verdi, slik at begge bildene ble synlige over hverandre. Så brukte jeg verktøyet Free Transform (Ctrl + T), og skalerte bildet ned til en passende størrelse, sammtidig som jeg dreiet bildet litt for å få det i samme posisjon som resten av kroppen. Det er mulig jeg snudde hele bildet om vertikalt for å få riktig vinkel på hodet, men det kan jeg ikke huske akkuratt nå. Uansett så brukte jeg History Brush Tool (Y) med varierende brushes av forsjellig størrelse og hardhet, for å viske bort de delene av Kjell sitt hode som ikke passet helt inn. Når det var gjort var det bare å bruke Burn Tool og Dodge Tool (O) for å legge på noen ekstra skygger. Jeg brukte også Clone Stamp Tool (S) for å fjerne noe uønsket tekst, for så å bruke Horizontal Type Tool (T) til å skrive inn teksten "Kjell Magne". Bildet er også croppet og justert i etterkant. Og det stemmer at det ikke er Kjell sin hake som er på bilde, den tilhører nok Justin Timberlake. Og en siste ting: Legg merke til den GROVE feilen nede med smykket rundt halsen til "Kjell". Der har jeg glemt å fjerne en del av det gamle bildet som er lagt oppå, slik at man tydelig ser at noe er galt. Det skal jeg rette opp så snart som mulig, sammen med noen andre små feil som er på bildet. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har dere egentlig photoshop lovligt installerert?? Det er jo sinnsykt dyrt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Adobe er vel faktisk et av de selskapene som uofisiellt "støtter" piratkopiering. Da det tjener de at ungdom blir kjent med Photoshop, og senere i livet velger dette til f.eks jobb. Har ingen sikre kilder, men det jeg har hørt. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 du bare bytta ut hodet.. har sett et slikt med bush.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 du bare bytta ut hodet.. har sett et slikt med bush.. Tror han vet det Lenke til kommentar
kimman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 joa, men de som ikke hadde sett bildet før ville nok trodd at han har lagd hele greia.. så han kan liksom ikke ta æren for det Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 jeg bytta bare ut hodet, var ikke ment for å ta noen ære, men å bringe et budskap Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Det har ikke vært aktivitet her i over 2 mnd Ingen som har noen gode bilder? Edit: Er forresten en ting jeg lurer på ? Hvordan lyder den norske lov ang. bildemanipulering? Endret 14. november 2005 av Ustedalen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) ikke mitt nei, eller jo litt jaja så var det bare og adde bilde da:P me am 1337 Endret 14. november 2005 av Best0 Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Kjellemann har vært et populært motiv, og jeg ser ingen grunn til å forandre på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå