el-asso Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Merk at dette ikke er en tråd der bildene skal være 100% realistiske, men heller en tråd der bildene er morsomme. Enig. Noen av de bildene jeg har ledd mest av er også de som teknisk sett er dårligst. Men det der likevel gøy å se når noen er så dyktige som deg og Droideka Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å finne originalbilde til dette? -Imens kan vel noen bruke det Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvordan klarer du å få fargene til å passe perfekt? og i tillegg fregner? Gjorde litt forsjellig på det bildet. Jeg tror jeg brukte følgende: Image -> Ajustments -> Color Balance (Ctrl + B) Image -> Ajustments -> Hue/Saturation (Ctrl + U) Image -> Ajustments -> Levels (L) Image -> Ajustments -> Brightness/Contrast Filter -> Sharpen (Ctrl + F) I tilleg brukte jeg verktøyene Burn Tool og Sponge Tool (O), for å få en passende effekt. Merk at bildet ikke ser så fantastisk bra ut, men det er fordi jeg valgte å bruke minimalt med tid på det. Jo mer tid en bruker, jo bedre vil resultatet bli, og jo mer nøye kan man være. Merk at dette ikke er en tråd der bildene skal være 100% realistiske, men heller en tråd der bildene er morsomme. Hvordan får du hodet til å passe helt nøyaktig da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hvordan får du hodet til å passe helt nøyaktig da? Hodet var i et eget layer, som jeg satte ned Opacityen på slik at jeg så det andre bildet gjennom. Så brukte jeg Free Transform (Ctrl + T) for å skalere ned bildet til en passende størrelse. Så brukte jeg diverse verktøy, bla History Brush Tool (Y) for å fjerne unødvendige deler av bildet. (Merk at det er Photoshop jeg snakker om nå ) Edit: Leif Endret 26. august 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Uff, får det ikke til jeg (Snakker om Photoshop jeg også) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det var ikke verst det! Lek med levels og color balance (hvis du fortsatt har psd-filen), og bruk en stor, blurry eraser på kantene, slik at det overgangen blir mindre åpenbar. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det var ikke verst det! Lek med levels og color balance (hvis du fortsatt har psd-filen), og bruk en stor, blurry eraser på kantene, slik at det overgangen blir mindre åpenbar. Har den desverre ikke.. Men hovedproblemet mitt er at jeg ikke får fargene til å mache, uannsett hvor mye jeg prøver Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Legg ut begge bildene, så kan vi andre forsøke oss. Vinneren får en Cola. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ok, den er grei (utenom colaen, den vil jeg ha selv). La oss se om vi kan sette hodet til Valgerd på kroppen til denne kvinnelige bodybuilderen. Klarer du det bedre enn meg, må du fortelle meg stepp by stepp hva du gjorde Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 sånn ble mitt resultat: Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Call On Valgerd. Trykk for større. Original. Seriøs Kjell Magne. Trykk for større. Original. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe, det bildet bringer opp minner, lagte eit likeins eit då Episode 1 var i skuddet. Ein kamerat av meg som heiter Anders, pleidde lage masse køddebilder med han i, derav "ers". Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 At dere klarer dette Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 "My name is Bondevik, James Bondevik." original original Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 "My name is Bondevik, James Bondevik." original original *test* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå