Fredrik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og, ja, jeg har litt bedre skillz enn det som er vist tidligere i tråden LOL!! :!: :!: Argh!! Gi meg et bilde av deg, så skal jeg mekke noe gøy Hmm, sjekk i RPP, finner litt av hvert der. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Redigere bilde av Valgjerd Challange exepted lekte meg en stund med dette Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og, ja, jeg har litt bedre skillz enn det som er vist tidligere i tråden Du har skillz i kjeften vaffal :!: Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 prøvde meg på bikkja og hodet jeg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Spesielt flink er jeg ikke med photoshop, men jeg har prøvd meg litt. Jeg vet jeg egentlig skulle ha fikset mer på "udyret", men jeg fikk bilde av en venn, og gadd ikke å sitte så lenge å redigere. "Udyret" er også en veldig god vennine av meg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Z_z "Underslipset" skal selvsagt være i B/W: Endret 16. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Nice one edit: Jeg bidra med en klisjé, enjoy. Endret 16. august 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Kommer sterkere tilbake den dagen jeg orker å jobbe mer enn 5 minutter med et bilde. Endret 16. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan noen fortelle meg eller sende en direkte link til en tutorial der man forklarer tydelig hvordan man setter ett ny hode på en person og hvordan man fikser hudfargen? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan noen fortelle meg eller sende en direkte link til en tutorial der man forklarer tydelig hvordan man setter ett ny hode på en person og hvordan man fikser hudfargen? søk på tutorial her Det du ikke finner her kan du nok ikke gjøre Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan noen fortelle meg eller sende en direkte link til en tutorial der man forklarer tydelig hvordan man setter ett ny hode på en person og hvordan man fikser hudfargen? søk på tutorial her Det du ikke finner her kan du nok ikke gjøre Nei da kan jeg ikke gjøre noe som helst.... (Linken funket ikke, tror det skulle være good-tutorials og ikke goof-tutorials.) Men jeg har lett på good-tutorials, og jeg finner ikke i det hele tatt en tutorial om å erstatte hodet.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Klipp ut hodet, flytt det bort til det andre bildet, resize og forsøk så godt du kan å få fargene riktig. Det gjelder å ha to gode bilder, der de ansiktene ser samme vei og er i ca samme lys, samt har noenlunde lik farge på huden. Send meg en PM hvis du vil ha litt mer detaljert, men som du ser på Nancy/Valgerd er jeg ikke den flinkest. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Få se hva folket gjør med dette bildet... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Her er mitt bidrag til bildet over.... Valgerd er plassert inn. Vet noen forresten hvordan jeg fikser fargene i fjeset? Edit: Glemte å ta med bildet Endret 16. august 2005 av tn_00 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har ikke photoshop inne akkurat nå så jeg må dessverre bruke et gratisprogram. Resultatet blir selvsagt deretter: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har ikke photoshop inne akkurat nå så jeg må dessverre bruke et gratisprogram. Resultatet blir selvsagt deretter: WTF? Er det den jeg tror det er? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Går mye i Valgerd for tiden, snart på tide å finne ett annet offer Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Kan noen prøve å lage noe av bildet jeg legger ved innlegget? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Du mener det ikke allerede er gjort noe med? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå