:---{D Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Næmmen så hårsår. Jeg reagerte på akkurat samme måte da det ble postet en "priceless"-gif som tok utgangspunkt i Columbine mordene. Sånne tragedier syns jeg folk skal ha respekt nok til å ikke tulle med. Ja, jeg er gjerne hårsår når det gjelder 9/11, kanskje fordi det berørte meg mer enn Ola Nordmann. Enig i at den Colombine-gif´en var slem, men denne Var ikke direkte på 9/11. HAndler om at Bush tror han har sikret hele USA ved å bombe Irak(ikke engang Osama). Min mening... Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Typisk at det alltid skal komme slike diskusjoner. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Typisk at det alltid skal komme slike diskusjoner. Nemlig. Nå blir det mye tekst og lite bilder. Diskusjon om Bush & Co. tas i Politikk/Religion/Samfunn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) (Meningen var ikke å snakke om Bush, men å få fram at jeg mente den var respektløs mot de pårørte til 9/11) Endret 25. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 HAHA :!: syyykt bra redigering og drit morsomt :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sjå på dette bilde av bush! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ailen Er dette fra AO eller?? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har funnet ut at vi trenger et tema... da vil flere lage bilder... TEMA 1: Hi-tech-warfare Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ailen http://box249150.sdsl.no/pics/svarstad_alien.jpg Er dette fra AO eller?? Hva mener du med AO? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Spetnaz nye antiterrorvåpen mot Tsjetsjenia's sorte enker Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Nei det ble litt for mye av det samme her... Jeg foreslår nytt tema TEMA 2: Thor Heyerdahls teorier som ikke ble berømt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ailen http://box249150.sdsl.no/pics/svarstad_alien.jpg Er dette fra AO eller?? Hva mener du med AO? Antar han mener Anarchy Online, hvor det er aliens i expantion Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Gi faen i Anarchy Online... rediger bilder heller.. Her er mitt bidrag til ukens bildekonkurranse på NRK.no/alltidmoro Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Nei det ble litt for mye av det samme her... Jeg foreslår nytt tema TEMA 2: Thor Heyerdahls teorier som ikke ble berømt. Hahaha, lo ganske kraftig nå ja! Min type humor.. :!: Endret 3. desember 2004 av fargoth Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 De to siste dine var fete golfbag. Lo godt nå! :!: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Næmmen så hårsår. Jeg reagerte på akkurat samme måte da det ble postet en "priceless"-gif som tok utgangspunkt i Columbine mordene. Sånne tragedier syns jeg folk skal ha respekt nok til å ikke tulle med. Ja, jeg er gjerne hårsår når det gjelder 9/11, kanskje fordi det berørte meg mer enn Ola Nordmann. hehe, du minner meg på en ting. Snakka med en newyorker på msn, og som den høflige nordmannen jeg er så måtte jeg spørre hvordan 11sept. hadde påvirket han. Og han svarte "jeg bryr meg egentlig ikke jeg. Herregud det er gått 3 år" Sorry oftopic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå